Pluffo Postat 20 november 2004 Postat 20 november 2004 Har precis köpt mig en DVD-spelare till datorn och satte mig för att sträckkolla på "Sunes jul" när jag plötsligt kom på att jag ju behöver ett program för att spela upp härligheten. Vilket ska man satsa på?
Pluffo Postat 20 november 2004 Trådstartare Postat 20 november 2004 (redigerat) Vadå? Var det ett skämt eller är det jag som misstolkar smileyn? 😆 Finns det ett inbyggt uppspelningsprogram som jag har varit för lat för att leta upp? 😎 Edit: Jaha, nu hittade jag deras hemsida...du kanske inte skämtade iallafall...Fast antar att det här är ett sånt där program som kostar halva bruttonationalprodukten i Zimbawe. 😛 Redigerat 20 november 2004 av Pluffo
lavrell Postat 20 november 2004 Postat 20 november 2004 (redigerat) råkade hitta en länk genom att googla lite 😛 Ladda ner WinDVD 😆 EDIT: visserligen trial men då får du iaf smak för det 😎 Redigerat 20 november 2004 av lavrell
Pluffo Postat 20 november 2004 Trådstartare Postat 20 november 2004 Ok...tack...jag antar att jag får nöja mig med det 😆 Ha en trevlig kväll.
lavrell Postat 20 november 2004 Postat 20 november 2004 på tal om off topic så känner jag "Håkan" 😛 en gammal klasspolare 😆 förjävla trevlig kille! =)
Pluffo Postat 20 november 2004 Trådstartare Postat 20 november 2004 Öhh...Håkan...ok....låter fint 😆 Laddade hem testversionen på WinDVD och kan inte säga att jag är så imponerad. Bilden såg skrutt ut...ungefär som om det var en DivX-fil eller något som jag tittade på ( när det själva verket är "Rush Hour 2" på DVD ). Exempel...stora svarta fält är flimmriga och grötiga...inte alls bra...får leta vidare...
lavrell Postat 20 november 2004 Postat 20 november 2004 alltså Håkan i Sune menar jag såklart 😛 jaha, jag brukar inte ha några problem med bildkvalitén 😆 trist
Pluffo Postat 27 januari 2005 Trådstartare Postat 27 januari 2005 (redigerat) alltså Håkan i Sune menar jag såklart 🙂 jaha, jag brukar inte ha några problem med bildkvalitén 😉 trist Oj, jag hajjade inte till för än nu...! Du känner alltså Håkan....The "Håkan"...som i: "Titta Sune, störtlopp" och "Det här kommer Håkan få fan för". Fan, nu blev jag riktigt avundsjuk 🙁 För övrigt använder jag just nu VLC-mediaplayer för uppspelning av DVD. Är en fröjd att använda. I stort sett. Redigerat 27 januari 2005 av Pluffo
Pluffo Postat 28 januari 2005 Trådstartare Postat 28 januari 2005 Gratisalternativ:http://www.cliprex.com/ Jovisst...men den verkar vara full av läskiga extraprogram som man inte gärna vill ha. Utökade sökverktyg och liknande. Usch 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.