Anders F Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 (redigerat) Med ens alster, kan man räkna in sånt man gör åt andra då? Nej, det är deras alster. 🙂 Tusan också 😄 Redigerat 25 januari 2009 av Gizmozis
kajan Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 Märkte att jag hade räknat lite lågt nu när jag fick in avräkningen men det är nästa uteslutande ncb-pengar som kommer in. Btw, undra vad de kommer att göra i framtiden om det inte finns kvar några fysiska medier? De får väl börja räkna varje låt som "fysisk" kopia eller nåt.
nattvaktaren Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 Märkte att jag hade räknat lite lågt nu när jag fick in avräkningen men det är nästa uteslutande ncb-pengar som kommer in. Btw, undra vad de kommer att göra i framtiden om det inte finns kvar några fysiska medier? De får väl börja räkna varje låt som "fysisk" kopia eller nåt. "I framtiden"? Ersättning för mekanisering vad gäller digitala kopior har funnits i många år, lika länge som kopiorna.
kajan Postat 25 januari 2009 Postat 25 januari 2009 Märkte att jag hade räknat lite lågt nu när jag fick in avräkningen men det är nästa uteslutande ncb-pengar som kommer in. Btw, undra vad de kommer att göra i framtiden om det inte finns kvar några fysiska medier? De får väl börja räkna varje låt som "fysisk" kopia eller nåt. "I framtiden"? Ersättning för mekanisering vad gäller digitala kopior har funnits i många år, lika länge som kopiorna. Ok, det var jag inte medveten om.
zagor Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Nej, det är deras alster. 🙂 Tusan också 🙂 det finns sami fr dig, gizmozis. det är inte dumt heller.
ErkanPerkan Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 det finns sami fr dig, gizmozis. det är inte dumt heller. Ja är det så att det går få Sami som producent också?
joachime Postat 30 januari 2009 Postat 30 januari 2009 Ja är det så att det går få Sami som producent också? Nej, det är inget framförande. Dirigenter får däremot Sami. Arrangörer vet jag inte riktigt var de kvalar in.
zagor Postat 5 februari 2009 Postat 5 februari 2009 well, well, well. allt är relativt. satt i en studio med en känd producent som kom för mixning. han tog tag i sami pappret, skrev "programmering" som instrument och började mixa. sen dess har jag också börjat figurera som en "programmerare".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.