Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Videosajten Youtube kommer med en spännande utmaning som förmodligen får det att spritta i många musikers fingrar. Ladda ner noter för just ditt instrument, öva, öva, öva och ladda sedan upp en videosnutt där du spelar stämman. Därmed får du chansen att väljas ut som en av de medverkande i den orkester som ska uppföra verket i Carnegie Hall i april nästa år.

Läs mer på: http://se.youtube.com/symphonyse

Annons
Postat (redigerat)

Vill bara säga det att ni som söker på piano inte har nån chans. Knappt någon ide att öva överhuvud taget.

Är man bäst så är man.

Kresh

Syftade givetvis på mig

Edit: fan vad kaxig jag är, förlåt jag skäms

Redigerat av KaptenKresh
Postat
Edit: fan vad kaxig jag är, förlåt jag skäms

😉

Postat (redigerat)

Jag förstår inte varför du tar upp den frågan här i tråden Analogfreak. Skicka PM om sånt. Till ämnet:

Rolig grej det här! Online-audition för orkesterkoncert. Inte för att jag utövar just något orkesterinstrument mer än piano men jag gillar idén, kommer säkert utvecklas till andra liknande grejor, bra sätt att hitta nya talanger. Tack för nyheten.

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Man skulle ha börjat spela fiol istället för gitarr 🙂

...fast lika glad för de e jaaa... 🙂

Tjena Slejnard! Vad gör du här? 🙂

Kom så dricker vi lite kaffe istället o din ultimata DIY-tråd! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.