Dingbats Postat 15 januari 2009 Postat 15 januari 2009 Mittenklick: Jag använder mycket sällan "han" som objektsform, så det funkar bra för mig På tal om detta.. Är det på mer ställen som folk säger "hon" istället för "henne" hela tiden? Jag blir smått galen på min lillebror :hmm: Det är på rätt många ställen. Inte så konstigt egenligen, det förljer ju bara mönstret med han - han och en fullt naturlig utveckling, Ctrl-V: http://i42.tinypic.com/2cmufr8.jpg
Pazo Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 ag måste gå ärenden men de är jobbigt å jag måste dra te skolan 12.30 orkar inte dra på stan, fixa massa skit, behöva cykla hem bara för att äta å sen cykla genom hela stan igen och sen till utanför uppsal!
Fidden Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/S...14))c(F34238B7)
Overkill Postat 19 januari 2009 Postat 19 januari 2009 Johannes Döparen, Jakob, Petrus och Johannes; även profeten Moroni (son till Mormon)
laxlaxlax Postat 20 januari 2009 Trådstartare Postat 20 januari 2009 Okej, det där läste jag som "jag håller inte med dig men tänker inte berätta varför".
Fidden Postat 21 januari 2009 Postat 21 januari 2009 Mahna mahna (ba dee bedebe) mahna mahna (ba debe dee) mahna mahna (ba dee bedebe badebe badebe dee dee de-de de-de-de) (repeats) mah mama na mahna mah namwomp mwomp ma mo mo mana mo mahna mahna (ba dee bedebe) mahna mahna (ba debe dee) Mahna Mahna! (ba dee bedebe bedebe badebe debe de-de de-de-de) (long pause) ...mahna mahna?
hedvig.s Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Mvh, Hedvig Slomian -------------------------------------------------------------------- (underbar tråd förresten!! 🙂 )
Matilda (oregistrerad) Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 Det slog mej precis att det antagligen beror på att nån vill att det ska finnas varmt kaffe längre än 30 minuter...
Fidden Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 "Why do I fall in love with every woman I see who shows me the least bit of attention"
Rabieshund Postat 24 januari 2009 Postat 24 januari 2009 You attacked for 88 damages. Poison: +7 damages. You evaded an attack! Assassin evaded your attack! You evaded an attack! Assassin evaded your attack! You evaded an attack! You attacked for 90 damages. Poison: +9 damages. You evaded an attack! Assassin evaded your attack! Assassin attacked you for 42 damages. [Mist Transform] You transformed into mist! Reduced 21 damages. You attacked for 87 damages. Poison: +8 damages. You defeated Assassin.
Rabieshund Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 You equipped: Assassin's Dagger, Bristleborne, Ring of Agility, and Nightmare You attacked for 108 damages. You evaded an attack! You attacked for 113 damages. You evaded an attack! You attacked for 182 damages. [CRITICAL HIT!] You evaded an attack! [backstab] You backstabbed for 176 damages! You evaded an attack! You attacked for 142 damages. You defeated Super Cyborg. DAMN vad jag ägde honom!
Overkill Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 Summer's right over there, look. Wait, don't look. I mean you can look, but don't look like you're looking.
Micke H Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 finns en mottagning i huddinge. problemet är öppettiderna, dom har ju tydligen bara
Dingbats Postat 15 februari 2009 Postat 15 februari 2009 http://rapidshare.com/files/198521450/l_tar.zip.html 54/19
lavrell Postat 16 februari 2009 Postat 16 februari 2009 (redigerat) import javax.swing.JOptionPane; public class DivideByNumber { public static void main (String [] args) { int x = Integer.parseInt(JOptionPane.showInputDialog(null, "Skriv det tal du vill testa")); if ((x % 5 == 0) && (x % 6 == 0)) { JOptionPane.showMessageDialog(null, "Ja talet är delbart med både 5 och 6"); } else { JOptionPane.showMessageDialog(null, "Nej talet är inte delbart med både 5 och 6"); } } } Redigerat 16 februari 2009 av lavrell
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.