noxerox Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Dan heter jag. Är journalist. Gör (mest) taltidningar för synskadade. Har ett par bra för taltidningar specialbyggda studios (heter det så i plural). Just nu behöver jag lite tekniktips - kanske också handfast. Så här står det under "Studiobygge": mvh/dan Jag behöver hjälp. Helst från någon i göteborgsområdet. Jag gör taltidningar för synskadade. Har nog rätt bra utrustning också ( Bla min pride and joy Neuman U87) och specialbyggada studios för taltidningsproduktion) Men det saknas säkert en del. Jag har säkert också gjort en del felkopplingar/felinställningar. Mina telefonintervjuer låter tex skit. Någon som vill komma och kolla? Hjälpa mig koppla rätt. Tipsa om prylar jag behöver köpa. Helst ska du vara F-skattare – men det är ingen stor sak Dan Lindahl svara privat om du vill dan@rox-reportage.se
slejnard Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 Hej Dan och välkommen. Hoppas du får den hjälp du behöver. Har du kollat hur andra taltidningar gör? Det finns säkert nån boende i dina trakter här på forumet som kan hjälpa dig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.