Altzi Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 Hej! Har varit medlem här i snart 5år, dock så har jag inte varit så aktiv här de senaste åren varför jag nu gör en "ompresentation" och hoppas att jag hinner vara mer aktiv här framöver! /Rick www.rickaltzi.com
Skogholm Postat 12 december 2008 Postat 12 december 2008 (redigerat) Välkommen igen 😉 Redigerat 12 december 2008 av Skogholm
Vallhagen Postat 13 december 2008 Postat 13 december 2008 (redigerat) Hallå "igen" mr Altzi 🙂 Sist jag hörde nåt om dig så var du engagerad i nåt tyskt metallband? Stämmer det, och i så fall, gäller det fortfarande? tjing /Bengan Edit: Hehe, sen vet du att GAMLA SYNDER lever för evigt 🙂 Redigerat 13 december 2008 av Vallhagen
Altzi Postat 13 december 2008 Trådstartare Postat 13 december 2008 Hallå "igen" mr Altzi 😐 Sist jag hörde nåt om dig så var du engagerad i nåt tyskt metallband? Stämmer det, och i så fall, gäller det fortfarande? tjing /Bengan Edit: Hehe, sen vet du att GAMLA SYNDER lever för evigt 😎 Hahaa, det borde vara förbjudet att länka till så gamla synder 😄 . Jo det stämmer jag sjunger i ett band som heter At Vance från tyskland, och ett finskt band (!!!!) som heter Thunderstone, så det rullar på. Kul att vara tillbaka här, har lite att läsa ikapp så det lär bli några sena nätter framför burken! /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.