Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

post-15019-1229014732_thumb.jpgHej.

Det var inte så hemskt länge sen som jag köpte mitt externa USB ljudkort. (EDIROL UA-25)

Jag är faktiskt inte 100% på hur det är kopplat och jag vet nog faktiskt inte ens vad ASIO är men..

Ljudet krånglar och hur jag än vrider på inställningar så funkar det ibland, men då bara i Fruity Loops och varken Winamp eller Internet, fram och tillbaka.

Än så länge har jag inte haft problem med MIDI ingångarna men vi får se hur länge det håller.'

Som det är nu så kan jag spela ljud i FL studio men bara när jag är inne i det fönstret. så fort jag byter till ett annat fönster pausas ljudet helt.

Jag bifogar en bild med de inställningarna jag kan göra på datorn.

vore tacksam för hjälp =)

Redigerat av Noswas
Annons
Postat

det där problemet hade jag med mitt delta 44 från m-audio.. märkligt nog så var det en plugin som störde det.. fick problem med abl pro.. efter det fick jag precis samma problem osm du.. efter jag hade installerat om abl pro så funka ljudet som det skulle igen. mkt märkligt men det blev väl nån kortis nånstans

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.