perchi Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 Jag laddade hem den nya uppgraderingen av mozilla firefox häromdan och vad händer, jo det kraschar varje gång jag trycker upp det.. Jag antar att det är så med alla som har gjort det.. har provat tankat hem det igen utan nån vidare framgång, nån som har nått tips på var man hittar det förre mozilla firefox? explorer är verkligen det sista jag vill använda! Tacksam för svar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 Jag laddade hem den nya uppgraderingen av mozilla firefox häromdan och vad händer, jo det kraschar varje gång jag trycker upp det.. Jag antar att det är så med alla som har gjort det.. har provat tankat hem det igen utan nån vidare framgång, nån som har nått tips på var man hittar det förre mozilla firefox? explorer är verkligen det sista jag vill använda! Tacksam för svar Testa att radera alla inställningar först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 11 december 2008 Trådstartare Dela Postat 11 december 2008 var gör jag det..? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Opiiate Postat 12 december 2008 Dela Postat 12 december 2008 ALT + F4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 13 december 2008 Trådstartare Dela Postat 13 december 2008 jo, nog för jag inte är kunnig på ämnet datorer men jag är inte dum haha!😉 skämt och sido, är det ingen som vet var jag får tag på den föregående versionen eller så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 december 2008 Dela Postat 13 december 2008 Dator, OS, FireFox version? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 december 2008 Dela Postat 13 december 2008 (redigerat) ja precis. Vad snackar vi om för versioner? Finns ju en ny betaversion och en "ny" stabil version av FF. Sen om det bara var till mac eller ej vet jag inte! Redigerat 13 december 2008 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 13 december 2008 Trådstartare Dela Postat 13 december 2008 well, jag vet tyvärr inte vilken version det är:S men jag vet däremot att jag har en pc med windows xp! är det ingen annan som har råkat ut för samma sak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.