jappe (oregistrerad) Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 (redigerat) Gratulationer! Ska lyssna nu... ...lyssnar... Mina reflektioner: täta ljud annorlunda hårt blandat med mjukt känns som en genremedley ...ja detta lät ju bra! Redigerat 19 november 2004 av jappe
Twilight_Zound Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 (redigerat) Danke 😆 111 Downloads bara igår... Och nej, det funkar inte som Vitaminic där man kan sitta och tanka i timmar och alla dwnl påverkar. Ungefär som Jamma, kan bara rösta på sig själv 1 gång.... 😆 Redigerat 19 november 2004 av Twilight_Zound
JJRockford Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 (redigerat) Är det en Deep Purple-cover? Väldigt udda i sådana fall! Redigerat 19 november 2004 av JJRockford
One night in The Trance Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 grattis 😆 hade lyssna, jätte bra låt 😆
Twilight_Zound Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 Är det en Deep Purple-cover? Väldigt udda i sådana fall! Neeej, det är det inte. Gör inte covers och lägger ut... 😆
JJRockford Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 Sorry, ångrade inlägget ungefär samtidigt som jag postade det, men hittade ingen tabortfunktion!! 😆 Var ett misslyckat försök att vara rolig. Inte alls min musik, men grattis till att det går så bra på Soundclick!
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 november 2004 Postat 20 november 2004 Grattis!! Ska lyssna så snart jag har lite tid över. (Snart.) 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.