roccster Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Här har ni en 37-årig, avdankad musiker från Lindome som helt enkelt inte kan sluta. Då åldern börjar ta ut sin rätt har jag slutat att bära omkring på riggar och koncentrerar mig just nu på att spela hemma framför datorn. Har gjort några tafatta försök att spela in, men har det mest för träning. Detta forumet kommer bli en grym gruva när jag får igång min gamla synth-kompis (måste bara få honom att sluta spela Wow). / Peace
Guitar Nilsson Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 (redigerat) Här har ni en 37-årig, avdankad musiker från Lindome som helt enkelt inte kan sluta. Då åldern börjar ta ut sin rätt har jag slutat att bära omkring på riggar och koncentrerar mig just nu på att spela hemma framför datorn. Har gjort några tafatta försök att spela in, men har det mest för träning. Detta forumet kommer bli en grym gruva när jag får igång min gamla synth-kompis (måste bara få honom att sluta spela Wow). / Peace Det var hemst, va gammal du var. ☺️ Vad är Wow föresten? Redigerat 9 december 2008 av Guitar Nilsson
Assar Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Vad är Wow föresten? Nåt sånt där tv-spel för ungdomar ... ☺️ Välkommen, roccster!
Guitar Nilsson Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Vad är Wow föresten? Nåt sånt där tv-spel för ungdomar ... ☺️ Välkommen, roccster! Hu. Tacka vet jag basfiol med natursenor.
Anders F Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Wow borde vara world of warcraft, men jag spelar inte själv så mycket tv-spel så det är bara en gissning. VÄLKOMMEN HIT! MVH Anders
Larsson Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 jag lutar mig fram & skriker "VÄLKOMMEN" i hörapparaten 🙁 mvh /Larsson
roccster Postat 10 december 2008 Trådstartare Postat 10 december 2008 Jepp Wow = World Of Warcraft, en tidstjuv utan dess like. Men jag ska nog få loss honom, får anmäla honom till nåt awow-möte 😛 Sådär, då är man uppe i en 3 poster, får jag invite till Spotify nu?!? 🙂 Skämtåsido, fick tag i en av en polare igår så nu får jag se till att använda detta forumet till vad det är tänkt att användas till 🙂 / Richard
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.