Midori Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 Det går framåt på sången, *glad*...känns som om man kommer nån vart...Blir spännande och se hur ni reagerar denna gången....Ni blir nog överaskade..
Egghuvud Postat 19 november 2004 Postat 19 november 2004 Snyggt uppbyggt Midori... nu sitter man som på nålar
Midori Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 (redigerat) Snyggt uppbyggt Midori... nu sitter man som på nålar haha...jag har jobbat säkert 10 timmar per dag...Det ska bli bra...eller jag vet att det blir bra...fast det beror på om man gillar det =)...spännande spännande. Redigerat 19 november 2004 av Midori
Midori Postat 19 november 2004 Trådstartare Postat 19 november 2004 (redigerat) Snyggt uppbyggt Midori... nu sitter man som på nålar haha...jag har jobbat säkert 10 timmar per dag...Det ska bli bra...eller jag vet att det blir bra...fast det beror på om man gillar det =)...spännande spännande. har lagt ner hela min själ och tid och ork på detta....Skam den som ger sig! Kan säga att jag gillar denna versionen starkt, och är själv glatt överaskad över hur det blev 🙂 Fan det pirrar i hela mig!!Diggar min egna sång...haha Redigerat 19 november 2004 av Midori
Nanne Postat 24 november 2004 Postat 24 november 2004 Samma här... jag sjunger i duschen och på jobbet så ofta jag kan. Nu kan jag ta i rejält utan att halsen går åt skogen. Känns väldigt bra. Du har dessutom två av mina favoritlåtar i signaturen. Kusligt nog så har jag en på min jobbbuss som är kusligt lik sångerskan i blutengel.
Midori Postat 25 november 2004 Trådstartare Postat 25 november 2004 Samma här... jag sjunger i duschen och på jobbet så ofta jag kan. Nu kan jag ta i rejält utan att halsen går åt skogen. Känns väldigt bra. Du har dessutom två av mina favoritlåtar i signaturen. Kusligt nog så har jag en på min jobbbuss som är kusligt lik sångerskan i blutengel. ahh vad bra för dej...då kan du vara glaaad... jaa blutengel är über alles...särskilt dem två låtarna, men en del andra låtar med dem är bra oxå 😉...är hon lik utseendemässigt då eller?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.