Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Kontrollrummet.com släpper Juleljud 2008, en julskiva vars intäkter går till Rädda Barnen.

juleljud2008_small.jpg

Musikerforumet kontrollrummet.com samlade på kort tid under år 2007 in 2000 euro med sin skiva Juleljud. Nu vill medlemmarna på kontrollrummet återigen dela med sig av sina musikaliska talanger för att ge ut den nya skivan Juleljud 2008.

Också detta år gör kontrollrummet samarbete med Rädda Barnen. Kontrollrummet hoppas kunna bidra till barnens bästa under dessa ekonomiskt kärva tider i världen. Alla intäkter kommer att skänkas till Rädda Barnen och deras projekt Rewrite the Future - ett projekt som skall ge åtta miljoner barn tillgång till bra utbildning senast 2010.

Vi har gjort det enkelt för dig att ladda ner skivan, skriva ut omslag och skivetikett samt att skänka pengar till Rädda Barnen. Du kan donera pengar via PayPal med kreditkort eller genom banköverföring via t.ex din egen internetbank. Under januari månad kommer projektet att redovisas på denna sida.

God jul och trevlig lyssning önskar alla medverkande samt hela kontrollrummet!

LADDA NER JULELJUD 2008 OCH PASSA SAMTIDIGT PÅ ATT SKÄNKA EN SLANT TILL RÄDDA BARNEN

Redigerat av Freddy
Annons
Postat

Ja, det var ett kul projekt. Hoppas folk gillar musiken och kanske även känner för att vara med o skänka en slant. 😄

Go Jul!

Postat

.. julmusik i görningen, då passar jag på att lyfta den här tråden när ni kanske är i lite julstämning 😎

Skapligt partisk så tycker jag ju att det iallafall finns ett par tre riktigt bra låtar ☺️

Skämt åsido, det är många fina låtar på samlingen tycker jag, några traditionella och lite fler nyskrivna, nog finns det nåt för alla där!

Har ni ändå tänkt skänka en peng i jul så passa på och gör det nu tycker jag, brödra/systerskap över gränserna va? Rädda barnen, är syftet.

/julefrid!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.