Neko Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Chris Liebing - The Biggest 10'' I Have Ever Seen.
ViktorDenStore Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Emilie-Claire Barlow - Air Mail Special Snacka om tempo & sväng 😲
Cloudsurfer Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Digital Pressure - Aftershokk (Alphazone Remix)
mornel Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Jag lyssnar inte på nånting alls nu, det är skönt med tystnad ibland.
Majken Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Iron & Wine - Freedom Hangs Like Heaven (De kommer förresten hit i April, missa för faen inte det 🥰) /Majken
Robis Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Lullaby, av Lagwagon. Mycket bra låt som handlar om en mycket bra bok med samma namn av Chuck Palahniuk.
surikatmamma Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Iron & Wine - Freedom Hangs Like Heaven (De kommer förresten hit i April, missa för faen inte det 🥰) /Majken Jag tänker inte missa! En helkväll på bernts med Calexico och Iron & Wine är svårt att säga nej till.
Bebopkeys Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Tightrope - Elo Telephone line - Elo Rockaria - Elo Mission (a world record) - Elo So fine - Elo Livin´thing - Elo Do ya - Elo Shangri-la - Elo
Steinb Postat 3 februari 2006 Postat 3 februari 2006 Nya In flames, Come clarity damp ner i brevlådan idag. Och såhär efter första genomlyssningen är jag lite besviken. Tycker att produktionen är under all kritik. Det låter inte alls bra! Men låten Crawl through knives, och duetten med Lisa Miskovski i Dead end är riktigt bra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.