ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Diecco - live från Metropol Synd att trummisen hade migrän... 😆 När får man höra nåt av er egentligen? Dröjer lång tid tycker jag... 😆
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Diecco - live från Metropol Synd att trummisen hade migrän... 😆 När får man höra nåt av er egentligen? Dröjer lång tid tycker jag... 😆 Du hade chansen att se oss live på Hultsfred.tv. Gjorde du det? 😆
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Diecco - live från Metropol Synd att trummisen hade migrän... 😆 När får man höra nåt av er egentligen? Dröjer lång tid tycker jag... 😆 Du hade chansen att se oss live på Hultsfred.tv. Gjorde du det? 😆 Jag hade planerat in det, men sen kom det lite ivägen, tyvärr 🙂
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Diecco - live från Metropol Synd att trummisen hade migrän... 😱 När får man höra nåt av er egentligen? Dröjer lång tid tycker jag... 😆 Du hade chansen att se oss live på Hultsfred.tv. Gjorde du det? 😱 Jag hade planerat in det, men sen kom det lite ivägen, tyvärr 🙁 Giget gick inte så bra så det var nog tur att du missa det. 😱 Det kommer nog att komma upp någon enklare demo snart. I Februari ska vi spela in en EP. Håll i hatten! 🙂
browno Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 jimmy eat world - a praise chorus (i världens sämsta datahögtalare)
ViktorDenStore Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Diecco - live från Metropol Synd att trummisen hade migrän... 😱 När får man höra nåt av er egentligen? Dröjer lång tid tycker jag... 😆 Du hade chansen att se oss live på Hultsfred.tv. Gjorde du det? 😱 Jag hade planerat in det, men sen kom det lite ivägen, tyvärr 🙁 Giget gick inte så bra så det var nog tur att du missa det. 😱 Det kommer nog att komma upp någon enklare demo snart. I Februari ska vi spela in en EP. Håll i hatten! 🙂 Kul... det ser vi fram emot 🙂 Now Playing: Billy Paul - Your Song 🙂 .Viktor
Thimmie Postat 22 januari 2006 Postat 22 januari 2006 Diecco - live från Metropol Synd att trummisen hade migrän... 😱 När får man höra nåt av er egentligen? Dröjer lång tid tycker jag... 😆 Du hade chansen att se oss live på Hultsfred.tv. Gjorde du det? 😱 Jag hade planerat in det, men sen kom det lite ivägen, tyvärr 🙁 Giget gick inte så bra så det var nog tur att du missa det. 😱 Det kommer nog att komma upp någon enklare demo snart. I Februari ska vi spela in en EP. Håll i hatten! 🙂 Kul... det ser vi fram emot 🙂 Najs! 🙂
Thimmie Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 T.A.T.U - All About Us 😱 Hehe... Du kommar inte in videon då? 😱
ViktorDenStore Postat 23 januari 2006 Postat 23 januari 2006 T.A.T.U - All About Us 😱 Hehe... Du kommar inte in videon då? 😱 😱 Haha... jag gjorde inte det när jag skrev det där... 😱 Det var nån som frågade mig om klassisk gitarrmusik några sidor tebax? Ida Presti & Alexandre Lagoya spelar Adagio av Albinoni-Giazotto på gitarr 😱 Mycket mycket vackert... .Viktor
Micke H Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Pain of Salvation - ! Den heter faktiskt så. Lätt att skriva, men hur säger man det? Utropstecken? 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.