Thimmie Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Barry White - You see the trouble with me 😄 Barry White? Jag vill minnas att vi diskuterade din ungkarlsmat igår, falukorv och jordnötter. Alltså utgår jag från att du är singel. Min fråga blir då: varför spelar man Barry White i sin ensamhet? 😄
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Barry White - You see the trouble with me 🙂 Barry White? Jag vill minnas att vi diskuterade din ungkarlsmat igår, falukorv och jordnötter. Alltså utgår jag från att du är singel. Min fråga blir då: varför spelar man Barry White i sin ensamhet? 🙂 😄 Vart vill du komma? 😄
Thimmie Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Barry White - You see the trouble with me 🙂 Barry White? Jag vill minnas att vi diskuterade din ungkarlsmat igår, falukorv och jordnötter. Alltså utgår jag från att du är singel. Min fråga blir då: varför spelar man Barry White i sin ensamhet? 🙂 😄 Vart vill du komma? 😄 Hehe... Svara bara på frågan. 😎
Pico Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Barry White - You see the trouble with me 😄 Barry White? Jag vill minnas att vi diskuterade din ungkarlsmat igår, falukorv och jordnötter. Alltså utgår jag från att du är singel. Min fråga blir då: varför spelar man Barry White i sin ensamhet? 🙂 🙂 Vart vill du komma? 😆 Hehe... Svara bara på frågan. 🙂 Studerar basgången! Fast, det finns klart roligare aktiviteter med Barry-musik i bakgrunden. 😄
Thimmie Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Fast, det finns klart roligare aktiviteter med Barry-musik i bakgrunden. 😆 hehe... där har vi svaret jag var ute efter. 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Brad Carter - Morning Always Comes Too Soon
ViktorDenStore Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Gavin DeGraw - (Nice to Meet You) Anyway
ViktorDenStore Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Savage Garden - To The Moon And Back Radiopop när den är som bäst 😉
ViktorDenStore Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Johnny Cash - Delia's gone Vilken text!! 🙁🥰 Texten... 🥰
Linus Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 Garbage - I Think I'm Paranoid Oooooh, jag hade glömt hur bra det albumet var! 🥰
Stinkey Zwei Postat 19 januari 2006 Postat 19 januari 2006 The Mary Janes: I'm not redy yet!!! Skitbra!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.