Falk Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Rip med Gary Numan 😆 Är det fler där ute som gillar Numan!?..eller är jag ensam om detta här på Forumet 😆
Thimmie Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 The great gig in the psy - Psyjuntan Oh! Såg dom live i Norrköping för ett tag sedan... Jösses vilket ös!!! Hur bra som helst! Edit: Jag lyssnar på Fluke -Absurd Visst är dom! Pontus (didjereddo mm i Psyjuntan) lirar även gitarr i Diablo Swing Orchestra. Du vet vad mamma har sagt om smygreklam.
ViktorDenStore Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Något jädrans hiphop-skit som en kille på kontoret dragit på - usch! 😉 Haha... The Corrs - Angel
Stinkey (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Alabi'na: Don't let me be missunderstod. Låter bra även på arabiska.
Bunga Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Något jädrans hiphop-skit som en kille på kontoret dragit på - usch! Nämen, vem är det som är smaklös nog att sitta på Rockcity och spela hiphop..?
ViktorDenStore Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 PANDORA 😛 Personligen har jag skrivit Delta Goodrem, fick napp på massa bra musik.
Thimmie Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Något jädrans hiphop-skit som en kille på kontoret dragit på - usch! Nämen, vem är det som är smaklös nog att sitta på Rockcity och spela hiphop..? Thure... Usch! 😛
Bunga Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Något jädrans hiphop-skit som en kille på kontoret dragit på - usch! Nämen, vem är det som är smaklös nog att sitta på Rockcity och spela hiphop..? Thure... Usch! 😎 Som fan, får ta och blänga lite på honom om man möter honom i gatan imorrn då 😄
Thimmie Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Något jädrans hiphop-skit som en kille på kontoret dragit på - usch! Nämen, vem är det som är smaklös nog att sitta på Rockcity och spela hiphop..? Thure... Usch! 😛 Som fan, får ta och blänga lite på honom om man möter honom i gatan imorrn då 😱 Gör det. För han vet hur mycket jag ogillar hiphop. Han spelar det bara för att jävlas... 🙂
ViktorDenStore Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag
claypool Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 The great gig in the psy - Psyjuntan Oh! Såg dom live i Norrköping för ett tag sedan... Jösses vilket ös!!! Hur bra som helst! Edit: Jag lyssnar på Fluke -Absurd Visst är dom! Pontus (didjereddo mm i Psyjuntan) lirar även gitarr i Diablo Swing Orchestra. Du vet vad mamma har sagt om smygreklam. 😕 Samhällsinformation för fan!
Thimmie Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 The great gig in the psy - Psyjuntan Oh! Såg dom live i Norrköping för ett tag sedan... Jösses vilket ös!!! Hur bra som helst! Edit: Jag lyssnar på Fluke -Absurd Visst är dom! Pontus (didjereddo mm i Psyjuntan) lirar även gitarr i Diablo Swing Orchestra. Du vet vad mamma har sagt om smygreklam. 😛 Samhällsinformation för fan! haha! Om det ändå vore så. 😕
Yohill (oregistrerad) Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Tom Robinson Band - "2-4-6-8" Har precis tagit körkort så nu måste man fixa sig en "att ha i bilen samlingsplatta"
Cloudsurfer Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 För 3:e gången i denna tråd tror jag Resonate 3 CD1 Mixed by Guyver
hammagrella Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 "Life in the air age" med Bebop Deluxe, wackawacka....
teddawid Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Nä nu är det Rude kids - Next time I'll beat Björn Borg
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Är det någon mer än jag som hört: The zombies - the way i feel inside Upptäckte den igår och har kört den på repeat sedan dess. Korten på bordet, den är så stark att det inte går att beskriva. Jag tycker ni alla borde testa den. Kram, ta hand om er.
musik (oregistrerad) Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Live commentary från BBC Som ljuv musik i mina öron 😆 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.