punkrockdude Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Chixdiggit med låten Sweaty And Hairless från albumet From Scene To Shining Scene.
Linus Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 (redigerat) Musikk featuring Eddie Chacon - Would I Lie To You Edit: Ja, den gamla godingen med Charles & Eddie i en nyinspelad funkig version med danskarna Musikk 😳 Redigerat 24 maj 2005 av vectro
Neosus Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 SYSTEM OF A DOWN - B.Y.O.B från deras nya. Bästa plattan hitills. 🙁
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 Hej! Vectro: "Musikk featuring Eddie Chacon - Would I Lie To You" Svar: Mmm...mitt namn var upptaget. Hammagrella: ""Nice and sleazy" med Stranglers...." Svar: Wow! Nice and sleazy does it everytime. Själv lyssnar jag på "Kinesisk dropptortyr" med Kökskranen. Riktigt underhållande. 😄 :musik
Pluffo Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 SYSTEM OF A DOWN - B.Y.O.B från deras nya. Bästa plattan hitills. 😄 Verkligen? Låter intressant.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 Solid groove mixen av Blaze - my beat. Dope shit.
Neosus Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 SYSTEM OF A DOWN - B.Y.O.B från deras nya. Bästa plattan hitills. 🙂 ...just nu lyssnar jag på System of a down - Steal this album!! Vettefan om inte denna är bättre ändå!? Alla deras plattor är bra. 😄
browno Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 wee!!! system of a down - steal this album är den cdn som spelats mest av mig senaste veckorna. så sjukt jälva bra!
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 maj 2005 Postat 25 maj 2005 Sisers of Merdcy: Temple of love. UTsökt!! Ta mig fan!!
FuJiSuN Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 Keane med Somewhere only we know jäkla skön låt o text faktiskt. Det händer dock inte ofta, typ en gång per år som jag lyssnar o gillar något från mtv eller radio. Jag hatar MTV!! Likaså dom där satans reklamradiostationerna. Har man inte damp och agressionsproblem innan man lyssnar så får man det. Dom där jävla hypade skitsnackande radiopratarna är orsaken till alla våldsdåd i samhället! 🙂
tomazopantera Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 where the rose is sown med Big Country... Sköna gitarrer..
Piffen Postat 29 maj 2005 Postat 29 maj 2005 Brothers gonna work it out - public enemy. old school e grejen. //smulan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.