Staplegun Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Rod Stewart - the motion song, fråga mig inte varför. Värre tortyr får man leta länge efter, jävla fyfan! 😉😄
mornel Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Thunderbirds are Now! - Bodies Adjust Artschoolpunkpop med elektroniska inslag. Svajigt och skitbra.
Tranback Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Bloodhound Gang - Ralph Wiggum Från nya plattan, riktigt bra faktiskt 😄
Tranback Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Dire Straits - Romeo & Juliet Mycket Dire Straits nu, men så är/var de bäst också. Du har så rätt så! Bland dom bästa i alla fall. Fast själv tycker jag Knpfler klarar sig ganska bra på egen han också. Hursomhelst jag lyssnar på: Paul Ellis - The World Ain't Slowing Down från mina jag och Irene. EDIT: Googlade på "knopflosaurus" men hittade inget.... 😄 Visst klarar han sig alldeles utmärkt på egenhand också, titta bara på Shangr-La låten Back To Tupelo, fantastisk. Lyssnar på Bloodhound Gang - Somthing Diabolical
Albert.D Postat 18 oktober 2005 Postat 18 oktober 2005 Cornelis Vreeswijk Jultomten är faktiskt död.. 🙂 Albert.D
Staplegun Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Rage Against The Machine - Take The Power Back!
Violiner Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Goran Bregovic, soundtrack från Underground - Kalasnjikov
Violiner Postat 19 oktober 2005 Postat 19 oktober 2005 Boukman Eksperyans, Kalfou Danjere - Dangerous Crossroads - Bay Bondyé Giwa
Antevante Postat 20 oktober 2005 Postat 20 oktober 2005 Martin Ikin “Funky Sensation” (Soul Purpose) 😱
Dingbats Postat 21 oktober 2005 Postat 21 oktober 2005 The Kristet Utseende - Quinna ("Quinna, hora!") Nu blev det Butthole Surfers - U.S.S.A. Två låtar med härliga skrik i rad! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.