Albert.D Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Pink Floyd Shine On you Crazy Diamond En riktig höjdar låt... 😲 Albert.D
Bebopkeys Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Just for one day - Erica Ohlson (ett av våra schlagerbidrag) Svängig bit!
equality Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 P2, Klingan, en timme med anorlunda (läs bra) musik. Lyssna eller ladda ner när ni har tid. Åhh, Klingan suveränt!!
Dingbats Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 (redigerat) Pixies - I'm Amazed, härlig stämsång eller vad man ska kalla det där. Nu bytte den till Butthole Surfers - I Saw An X-ray Of A Girl Passing Gas. Redigerat 9 oktober 2005 av Dingbats
101-Louis (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 spelaren hann komma två låtar bort innan jag han skriva upp vad jag vid det tillfället lyssnade på, förbannade Azureus.. 😳 Annars lyssnade jag på Susumu Hirasawa - Yume no Shima Shinen Koen (Något i stil med "Meditationsön av drömmar" typ... ) 😉
Stinkey (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Brian Eno: Here comes the warm jets.
Stinkey (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Tanya Tucker: Walkin' shoes! What a voice!
Eternal Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Just nu lyssnar jag på en ihopsatt jogginglåt! Det är 40 min av hårdrock. Just nu är det en låt av Luca Turilli från hans andra soloplatta. oj nu slog det över till Gamma Ray - Send Me A Sign!
Stinkey (oregistrerad) Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Yngve Stoor: Sjömansjul på Hawaii.
nano Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Armin Van Buuren - A state of trance episode 217 MVH Mårten /Som nästan dansar på bordet snart 😆
mornel Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Flipper's Guitar Det japanska gladpopbandet Flipper's Guitar som gjort metapopdängan "Goodbye, our Pastels Badges"? Isf överraskar du 😆
Lindeberg Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Flipper's Guitar Det japanska gladpopbandet Flipper's Guitar som gjort metapopdängan "Goodbye, our Pastels Badges"? Isf överraskar du 😆 Fan sedan '92. 😆
nkai Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Nyinspelning av Irreversal, av och med Killswitch Engage. På denna version bidrar förra sångaren Jesse Leach, med lite sång i refrängen. 😆
ViktorDenStore Postat 9 oktober 2005 Postat 9 oktober 2005 Michael B Tretow - Den Makalösa Manicken Vilket Geni han är, Tretow... 😄 Helt underbar låt, o jättesnyggt proddad dessutom 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.