Pazo Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Firewall - Kilimanjaro (Lange mix) "Gammal" Goding 😕
ViktorDenStore Postat 3 oktober 2005 Postat 3 oktober 2005 Amy Diamond - Shooting Star 🙂 (nästa i Playlisten är: Delta Goodrem - Lost Without You) 🙂
Cloudsurfer Postat 4 oktober 2005 Postat 4 oktober 2005 The Beholder and The Balistic - Decibel Anthem(Max Enforcer Remix) Nästa blir Dirt Devils - The Drill(Lisa Pin-Up Remix)
claypool Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 (redigerat) Fisk Jubilee Singers - Joshua fit the battle Där kan vi snacka stämsång! Redigerat 5 oktober 2005 av claypool
nkai Postat 5 oktober 2005 Postat 5 oktober 2005 Soggy bottom boys featuring Dan Tyminski - I am a man of constant sorrow (radio version).
Dingbats Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Mellow - Shinda Shima... nej nu bytte den, Butthole Surfers - Lady Sniff
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Magnetic Fields - I Don't Wanna Get Over You Bra låt! Magnetic Fields är toppen.
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 (redigerat) Jag lyssnar på Why? - Rubber Traits. Typ världens finaste poplåt (just nu, jag hittar någon annan om en vecka 😉 ) Redigerat 6 oktober 2005 av mornel
mornel Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Magnetic Fields - I Don't Wanna Get Over You Bra låt! Magnetic Fields är toppen. Ja fast jäkligt ojämna. Fast har man alla tre "69 Lovesongs"-skivorna finns det en del att välja på iofs. Idag kör jag Ravonettes non-stop. Det är klart att man har alla tre, annars har man missat något. De såldes ju dessutom aldrig som enstaka skivor i Sverige - bara i USA.
VacUm Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Herbie Hancock - stitched up feat. John Mayer Måste få fatt i lite John Mayer.. Han sjunger ju tokbra.. Är hans egna plattor bra?
Bebopkeys Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 Just for one day - Erica Ohlson Vår bästa (Bernie och min) låt till den förbannade festivalen. Klarade inte ens tusen-strecket. Dricker lite whisky också så den låter ju jättebra!
Cloudsurfer Postat 6 oktober 2005 Postat 6 oktober 2005 In Flames - Like you better Dead(live at sticky fingers)
Neko Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 (redigerat) Neko - Your browser does not support the HTML5 audio tag för att se om jag gillar dagens skapelse. Redigerat 7 oktober 2005 av Neko
iHz Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Just nu lyssnar jag på mina gamla Infected Mushroom-skivor. Vad länge sen det var nu. Just nu dunkar Horus The Chorus i lurarna. Men Infected Mushroom är ju så jävla bra så det är inte sant. Inte bara musikaliskt - även rent tekniskt! Om man lyssnar till detaljerna hör man vad genomarbetade låtarna är! Whatever... Hare bra! //iHz
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Jethro Tull:Inspiration. Från Stand-up.
joachime Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Neko - Your browser does not support the HTML5 audio tag för att se om jag gillar dagens skapelse. Tungt! 🙂 Den första minuten bygger upp förväntningarna. Ett break där och släpp sedan lös allt du har!
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Largot ur Xerxes av Georg F Händel - Opening theme from Band of brothers av Michael Kamen Man får vissa misstankar.................... Men va fan...Händel va bra!
Neko Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Neko - Your browser does not support the HTML5 audio tag för att se om jag gillar dagens skapelse. Tungt! 😏 Den första minuten bygger upp förväntningarna. Ett break där och släpp sedan lös allt du har! Tackar 😉
Bebopkeys Postat 8 oktober 2005 Postat 8 oktober 2005 Sex pistols - Bodies Måste skriva in den som den bästa jag hört.......också!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.