Neko Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ingen alls! 😱 Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 🥰
Pazo Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Pellesnusk - Noughty little Girl (Ricardo Jose Remix)
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ingen alls! Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 😳 Populär låt det där - jag med!
Carl_B Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ingen alls! Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 😳 Populär låt det där - jag med! samma 😮
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Ingen alls! Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 😳 Populär låt det där - jag med! samma 😮 Börjar tröttna på den dock, så nu lyssnar jag på: Squarepusher - Tetra-Sync Så makalöst bra.
joachime Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Squarepusher - Tetra-Sync Så makalöst bra. Appropå det. Fick du tag i "Iambic 5 poetry" nån gång? Den är ju riktigt skön!
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 Squarepusher - Tetra-Sync Så makalöst bra. Appropå det. Fick du tag i "Iambic 5 poetry" nån gång? Den är ju riktigt skön! Nix, fick aldrig tag i den. Har kollat runt lite men inte hittat den. Och iTunes Music Store har den inte heller, så där kan jag inte få höra de första 30 sekunderna. Blir väl till att kila ner till Pet Sounds nån dag för att se om de har skivan inne.
joachime Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 För din skull only bläddrade jag igenom hela warps förfärliga webbkatalog och hittade det här. Klicka på 'audio'-knappen till höger om låttiteln så kan du lyssna igenom hela låten i klipp om 30 sek.
mornel Postat 19 september 2005 Postat 19 september 2005 För din skull only bläddrade jag igenom hela warps förfärliga webbkatalog och hittade det här. Klicka på 'audio'-knappen till höger om låttiteln så kan du lyssna igenom hela låten i klipp om 30 sek. Åh, tack! *hämtar hörlurarna* Det här låter ju jättebra. Jag har aldrig orkat ta itu med warps websida, den är rätt opraktiskt strukturerad.
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Pellesnusk - Noughty little Girl (Ricardo Jose Remix) 🙁
Pazo Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Pellesnusk - Noughty little Girl (Ricardo Jose Remix) 🙂
mornel Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Billy Idol - Dancing With Myself Vilken jävla dänga!
Dingbats Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down
Pazo Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Mark Otten - tranquility (Markus Shulz Coldharbour mux)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.