Limpan Postat 17 oktober 2007 Dela Postat 17 oktober 2007 Whenever I say your name - Sting feat. Mary J Blidge 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 22 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2007 Peace Love & Pitbulls - Youth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 23 oktober 2007 Dela Postat 23 oktober 2007 Min egen Sneak out the backdoor with a lie 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 27 oktober 2007 Dela Postat 27 oktober 2007 Paul engelman - Push it to the limit Michael Sambello - Maniac Fett skönt med 80-tal! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 5 november 2007 Trådstartare Dela Postat 5 november 2007 Saul Williams - Tr(n)igger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 En massa demolåtar på www.korg.com 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 november 2007 Dela Postat 5 november 2007 Moonbabies - Summer kids go Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuriyakin Postat 9 december 2007 Dela Postat 9 december 2007 Hello everyhopa! Ja, jag tänkte att detta kunde vara en trevligt tråd.😳 Får se om ni andra också tycker det... 😕 Känn er fria att inte bara skriva in en gång. Jag kan ju börja då. Just nu är det Depeche Modes senaste platta "Playing the angel" som jag tagit fram ur hyllan igen, riktigt bra platta, är lite mörkt vilket jag älskar. Med lite goa och "feta" gitarr slingor som bryter synthljuden mellanåt. Så, nu är det eran tur. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 december 2007 Dela Postat 9 december 2007 https://www.studio.se/index.php?showtopic=5901 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuriyakin Postat 9 december 2007 Dela Postat 9 december 2007 (redigerat) 😕😊 Redigerat 9 december 2007 av kuriyakin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TUFFTUFFTUFF Postat 18 januari 2008 Dela Postat 18 januari 2008 (redigerat) SECRETS med VAIN .. på HÖG volym 😄 Redigerat 30 mars 2008 av TUFFTUFFTUFF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 19 januari 2008 Dela Postat 19 januari 2008 En rullande menlös dansbandsbas serenad från grannen under! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 januari 2008 Dela Postat 19 januari 2008 Affordable Hybrid - The Crash Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 januari 2008 Dela Postat 19 januari 2008 Bloc Party - Where is home Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Bloc Party - Where is home 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Anna Järvinen - Kom hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 Idlewild - Tell Me Ten Words Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 21 januari 2008 Trådstartare Dela Postat 21 januari 2008 Front 242 - Special Forces (Skrivet på sidan 242 i tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 januari 2008 Dela Postat 21 januari 2008 undrar om Patrik Sjöberg är en kultfigur inom synthvärlden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 18 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2008 undrar om Patrik Sjöberg är en kultfigur inom synthvärlden... 😉 Som fd höjdhoppare (och synthare) så måste jag ju säga att jag gillar herr Sjöberg skarpt. (Var en bit ifrån 242cm själv, men hoppades alltid på att få 242 som nummerlapp iaf... -Men tji fick jag. 😎) För länge sedan fanns det förresten en sida på nätet där svenska synthare la upp foton på vardagliga saker som var "242", t.ex. kölappar, bilnummerskyltar och sånt... Kommer inte ihåg om det var nåt foto på herr Sjöberg där, men det borde det ha varit! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 18 mars 2008 Trådstartare Dela Postat 18 mars 2008 Javisstja, jag letade ju upp den här tråden för att skriva vad jag lyssnade på, och inte för att babbla en massa om höjdhopp och belgisk body... Undrar vad det var för låt jag ville skryta med förresten...? 😉 Jaja, strunt samma! Nu lyssnar jag iaf på: Skinny Puppy - Double Cross Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 mars 2008 Dela Postat 18 mars 2008 min mage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 mars 2008 Dela Postat 18 mars 2008 Queensryche - En Force Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RikardS (oregistrerad) Postat 26 mars 2008 Dela Postat 26 mars 2008 Rise against - everchanging 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Linda Bengtzing - hur svårt kan det va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 Linda Bengtzing - hur svårt kan det va du måste va kär? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 28 mars 2008 Dela Postat 28 mars 2008 Hehe,,, omöjligt att bortse från att låten är småtrevlig. Och hon gör ett bra jobb.... The Posies - i guess You're right Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 april 2008 Dela Postat 13 april 2008 My Vitriol - hela skivan Finelines Helt sjukt att de inte blev helt sjukt stora. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DaTube Postat 14 april 2008 Dela Postat 14 april 2008 Queen: Another one bites the dust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zefhyros Postat 19 april 2008 Dela Postat 19 april 2008 Dag Swanö-Piska Mig Med Lagom Mycket Gummi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.