Dingbats Postat 30 augusti 2007 Dela Postat 30 augusti 2007 bob hund - Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 augusti 2007 Dela Postat 30 augusti 2007 Guns N' Roses - Sympathy for the Devil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Biran Postat 30 augusti 2007 Dela Postat 30 augusti 2007 Hela nya albumet med svenska superbandet: DARKWATER Det albumet borde alla ljudnördar hårdbevaka, helt enkelt fu**ing incredible ljudkvalle /Biran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
octavarium72 Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Machine Head-Aesthetics of Hate En riktig adrenalinkick får man av låten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tant Fransa Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 "More Human" från skivan "A Window Towards Being" (Lars Jansson) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bi2kima Postat 25 september 2007 Dela Postat 25 september 2007 A Perfect Circle - Pet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 25 september 2007 Trådstartare Dela Postat 25 september 2007 Second Decay - Hinter Glas Skön melodiös tysk synthpop!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 september 2007 Dela Postat 25 september 2007 Paradise - med Debbie Harry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2007 Dela Postat 25 september 2007 Mattias Pérez Trio - Polska efter Ritäkt Jerk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Velvet Revolver - The Last Fight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Surret från en väldigt högljud dator... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Dream Theater - Metropolis live @ Marquee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 FOrtune in lies! 😆 En av deras bästa låtar! Men han sångaren på orginalet suger ju och den är fetare på Marquee ändå! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 CP CP CP CP CP!!! 😆😄😉😆 MIN DRÖMHIHAT FINNS KVAR!!! Begagnad för 1500!!! WOOOOWOWOWÄÄÄÄ!!!!! 😆 Måste ha den! Måste ha den! Och snart ska jag dra till stockholm och checka in ett kitt! Och jag kommer nog köpa det också så! hahah!!! Snart har jag mina trummor! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 CP CP CP CP CP!!! 😆😄😉😆 MIN DRÖMHIHAT FINNS KVAR!!! Begagnad för 1500!!! WOOOOWOWOWÄÄÄÄ!!!!! 😆 Måste ha den! Måste ha den! Och snart ska jag dra till stockholm och checka in ett kitt! Och jag kommer nog köpa det också så! hahah!!! Snart har jag mina trummor! 😄 Känsliga läsare varnas, det där var nog till för längsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 CP CP CP CP CP!!! 😉😄 :D 😆 MIN DRÖMHIHAT FINNS KVAR!!! Begagnad för 1500!!! WOOOOWOWOWÄÄÄÄ!!!!! 😆 Måste ha den! Måste ha den! Och snart ska jag dra till stockholm och checka in ett kitt! Och jag kommer nog köpa det också så! hahah!!! Snart har jag mina trummor! 😄 Fan, jag älskar den låten! 😄 Eller...hur menade du? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 CP CP CP CP CP!!! 😄 :D 😄🙂 MIN DRÖMHIHAT FINNS KVAR!!! Begagnad för 1500!!! WOOOOWOWOWÄÄÄÄ!!!!! 😆 Måste ha den! Måste ha den! Och snart ska jag dra till stockholm och checka in ett kitt! Och jag kommer nog köpa det också så! hahah!!! Snart har jag mina trummor! 😄 Fan, jag älskar den låten! 🥰 Eller...hur menade du? 😛 Den går i 3 takt med 2 takts känsla 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
darkhaze Postat 28 september 2007 Dela Postat 28 september 2007 Beloved - VNV Nation 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kajan Postat 29 september 2007 Dela Postat 29 september 2007 Soundgarden - Fell On Black Days Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 september 2007 Dela Postat 30 september 2007 Rent - Light my candle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 oktober 2007 Dela Postat 1 oktober 2007 P3 live med "Bring me the fucking riot man" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyElectro Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Ja, som rubriken lyder: Vilken låt lyssnar du på just nu när du går in på den här tråden? Kraftwerk "Aero-dynamik" VNV Nation "Epicentre" höjdar låt!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Kent - Vid din sida, från nya albumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
darkhaze Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 VNV Nation "Epicentre" höjdar låt!! 😄 Håller med totalt! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 oktober 2007 Dela Postat 15 oktober 2007 Lykke Li - Little bit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyElectro Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 VNV Nation "Epicentre" höjdar låt!! 😉 Håller med totalt! 😉 tänkte du kanske gillade ideen med min låt!? ska lägga ut en låt som heter "from here" fast tyvärr utan sång... men ideen kan du väl lägga ett tycke om? 😉 //Andy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 VNV Nation - Momentum 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
darkhaze Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 VNV Nation "Epicentre" höjdar låt!! 😉 Håller med totalt! 😉 tänkte du kanske gillade ideen med min låt!? ska lägga ut en låt som heter "from here" fast tyvärr utan sång... men ideen kan du väl lägga ett tycke om? 😄 //Andy Lyssnar gärna på nya låtar.😄 Vad är idéen då, eller jag kanske missade din poäng. 😉 Lyssnar på: Solitary [signals Edit] - VNV Nation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 16 oktober 2007 Dela Postat 16 oktober 2007 Kent - Elefanter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 16 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2007 Kent - Vid din sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.