ViktorDenStore Postat 25 oktober 2006 Postat 25 oktober 2006 ingen Personligen lyssnar jag på Seasons of Love från musikalen RENT. Oh my fucking god, va bra den är! Idiotiskt!
ViktorDenStore Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 Kristoffer Åström & Hidden Truck - Summer Version Bra musik... 😉 ...men min personliga favorit med Krillan är The Wild. 🙁
surikatmamma Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Nasum - Fury Så jävla fin låt, blir nästan gråtfärdig i slutet med tanke på Mieszko. 😉
ViktorDenStore Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Just nu spelas två Jack Johnson-plattor: On And On & In Between Dreams. Fy i bubblarns va han är skön. 😉
Snake Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 (redigerat) Sabaton - In The Name of God Den låter nästan precis som PRIMO VICTORIA 🙂 För övrigt så förstår jag inte riktigt vitsen med denna tråd 😱🙂 Redigerat 29 oktober 2006 av Snake
Overkill Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Lyssnar på webradio från last.fm - alternative rock. Just nu är det The Milestone Corporation - One Single Thing
kjellsson (oregistrerad) Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 3 inches of blood - deadly sinners
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.