musik (oregistrerad) Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Ernst i bakgrunden... som musik för andra 🙂
oknytt Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Vera~Naken i min säng Naken i min säng ligger min karl i sängen medan jag sitter på toa o skiter Kliar mig i baken stoppar mina fingrar under din näsa: är du vaken Ingen är så fräck som jag Ingen har sån häck som jag Du vaknar genast upp, gapar o skriker kukkeliku som en kåttupp, du hoppar på ett ben, du säger jag är äcklig det saknas en gen varför är du arg på mig, jag är en helt naturlig tjej för jag vill knu knu knuffa dig i sängen jag vill ha ku ku kul med pengen vill du se min fi fi fina tattuering Jag e din gummibrud med string Jag e en gummibrud med tuttar som står rätt upp även när jag ligger ner Ingen cellulit, inga fel på mig jag är gjord av bakulit Ingen är så snygg som jag, Ingen är så stygg som jag I soffan sitter jag, med handen i min trosa och kan inte sitta still Klia mig på ryggen, mellan tårna finns det ludd ta bort det om du vill VAD ÄR JAG UTAN DIG, VAD ÄR DU UTAN MIG för jag vill knu knu knuffa dig i sängen jag vill ha ku ku kul med pengen vill du se min fi fi fina tattuering Jag e din gummibrud med string
Teleman Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Försöker urskilja vad som spelas på radion, men den överröstas av bullret från maskinerna i fabriken jag jobbar på.
Overkill Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Försöker urskilja vad som spelas på radion, men den överröstas av bullret från maskinerna i fabriken jag jobbar på. Samtidigt som du sitter vid datan? 😄
ViktorDenStore Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Vera~Naken i min sängNaken i min säng ligger min karl i sängen medan jag sitter på toa o skiter Kliar mig i baken stoppar mina fingrar under din näsa: är du vaken Ingen är så fräck som jag Ingen har sån häck som jag Du vaknar genast upp, gapar o skriker kukkeliku som en kåttupp, du hoppar på ett ben, du säger jag är äcklig det saknas en gen varför är du arg på mig, jag är en helt naturlig tjej för jag vill knu knu knuffa dig i sängen jag vill ha ku ku kul med pengen vill du se min fi fi fina tattuering Jag e din gummibrud med string Jag e en gummibrud med tuttar som står rätt upp även när jag ligger ner Ingen cellulit, inga fel på mig jag är gjord av bakulit Ingen är så snygg som jag, Ingen är så stygg som jag I soffan sitter jag, med handen i min trosa och kan inte sitta still Klia mig på ryggen, mellan tårna finns det ludd ta bort det om du vill VAD ÄR JAG UTAN DIG, VAD ÄR DU UTAN MIG för jag vill knu knu knuffa dig i sängen jag vill ha ku ku kul med pengen vill du se min fi fi fina tattuering Jag e din gummibrud med string ...den verkar ju bra
oknytt Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Vera~Naken i min sängNaken i min säng ligger min karl i sängen medan jag sitter på toa o skiter Kliar mig i baken stoppar mina fingrar under din näsa: är du vaken Ingen är så fräck som jag Ingen har sån häck som jag Du vaknar genast upp, gapar o skriker kukkeliku som en kåttupp, du hoppar på ett ben, du säger jag är äcklig det saknas en gen varför är du arg på mig, jag är en helt naturlig tjej för jag vill knu knu knuffa dig i sängen jag vill ha ku ku kul med pengen vill du se min fi fi fina tattuering Jag e din gummibrud med string Jag e en gummibrud med tuttar som står rätt upp även när jag ligger ner Ingen cellulit, inga fel på mig jag är gjord av bakulit Ingen är så snygg som jag, Ingen är så stygg som jag I soffan sitter jag, med handen i min trosa och kan inte sitta still Klia mig på ryggen, mellan tårna finns det ludd ta bort det om du vill VAD ÄR JAG UTAN DIG, VAD ÄR DU UTAN MIG för jag vill knu knu knuffa dig i sängen jag vill ha ku ku kul med pengen vill du se min fi fi fina tattuering Jag e din gummibrud med string ...den verkar ju bra Den finns på nån av eddie meduzas skivor, de som sjunger är VERA
Linus Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Keane - Can't Stop Now (Hela albumet Hopes And Fears är egentligen ett briljant musiktips tycker jag)
Micke H Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😎
Christofer Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Deicide - Crucifixation Mumma 🙂 Deicide - Scars of the Crucifix 😄
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Wanking teenager fairytale med Christofer & his secret queens 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.