spaceman Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Poison Cup med M.Ward´s superbraia nya platta Post-War. Gillar ni Dylans senaste platta kan jag varmt rekomendera denna.
IDF Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 stay fun all night - drive to far, drive to fast
Björn Olsberg Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 På grund av många önskemål i tråden "Bort med spam från förstasidan", flyttas denna tråd från Musik- och sajttips.
ChromaWoods Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 På grund av många önskemål i tråden "Bort med spam från förstasidan", flyttas denna tråd från Musik- och sajttips. Låter vettigt.
Christofer Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 På grund av många önskemål i tråden "Bort med spam från förstasidan", flyttas denna tråd från Musik- och sajttips. De va på tiden 😉
DrHans Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 På grund av många önskemål i tråden "Bort med spam från förstasidan", flyttas denna tråd från Musik- och sajttips. Bra flyttat 😉
Micke H Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 På grund av många önskemål i tråden "Bort med spam från förstasidan", flyttas denna tråd från Musik- och sajttips. De va på tiden 😆 Jaså? Nu har du ju bara Hårdrocksnyheter-tråden att plocka inlägg ifrån. 😛
ChromaWoods Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Nån Robbie Williams-låt..... 😆 (min kvinnliga kollega bossar över radion)
Christofer Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 På grund av många önskemål i tråden "Bort med spam från förstasidan", flyttas denna tråd från Musik- och sajttips. De va på tiden 😆 Jaså? Nu har du ju bara Hårdrocksnyheter-tråden att plocka inlägg ifrån. 😆 De var inte därför jag startade den 😕 ' BTW, Har postat en Hammerfall video där Slayer - Show no Mercy
Christofer Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Motörhead - Just 'Cos You Got The Power Helt underbar låt med Motörhead som jag totalt hade missat. 😄😄 Den igen
ViktorDenStore Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Ida Berghman - Let Me Hear You Sing 😎 Oh my fucking god, vilken röst bruden har! ...och vilken producent! 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.