X-enon Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Edguy - Wasted time Fan va den nya plattan är bra 🙂 Även om jag gillar dom andra bättre så är denna ändå skitbra 😆
ChromaWoods Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Groundation - Something More (50% för att den är bra och 50% för att hans röst är så fascinerande.)
IDF Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 peter bjorn & john - young folks.. lyssnade på aftonbladets hemsida!
ViktorDenStore Postat 5 september 2006 Postat 5 september 2006 Plattan Scream And Whisper av Edwin McCain 😄
ChromaWoods Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Cavatina (huvudtemat till filmen "Deer Hunter"). ...som jag för övrigt planerar att ha som låt på min egen begravning. 🙂 Funtade på What a Wonderful World med Armstrong, men morsan har redan paxat den. 🤪
android Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Candlemass - Where the runes still speak
Christofer Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Candlemass - Where the runes still speak 😲 Candlemass - Assassin of Light
Christofer Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Arch Enemy - Nemesis (helt underbar låt att growla till) 😲😳
Christofer Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Halford - Live at Rock in Rio 2001 - Silent Screams (video) Den igen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.