osiris Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Jag lyssnar på en live-cd vi spelade in när jag gick i 9'an Just nu spelas "Let It Be" Maaaaajj gååååd va dåliga vi var 🙂
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Bachman-Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet 😉
Jejje Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😉 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro???
Christofer Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😄 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😮 Sabaton - Rise of Evil jag älskar när jocke (brojd här på forumet) tar i när han sjunger "On a path to certain death" efter att han halvviskat "Burning books to spread, anti-semite propaganda Who will stop the madmans reign? Night of broken glass, send the jews to Dachau death camp" 😉😛😄
Jejje Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😄 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😮 Hmmm, jag med mitt icke hårdrockiga utseende skulle nog bli lynchad och offrad till Satan eller nåt 😉😛😄
Christofer Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 🙁 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😎 Hmmm, jag med mitt icke hårdrockiga utseende skulle nog bli lynchad och offrad till Satan eller nåt 😆🙁😮 du kan ju vara långt bak eller skaffa peruk och lös skägg 😮 Thine Eyes Bleed - Cold Victim
Jejje Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😎 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😎 Hmmm, jag med mitt icke hårdrockiga utseende skulle nog bli lynchad och offrad till Satan eller nåt 😆🙁😮 du kan ju vara långt bak eller skaffa peruk och lös skägg 🙁 Thine Eyes Bleed - Cold Victim Fan va bra!!! Det har jag fan aldrig tänkt på förut! HAHA 😮
Christofer Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Sabaton - Rise of Evil jag älskar när jocke (brojd här på forumet) tar i när han sjunger "On a path to certain death" efter att han halvviskat "Burning books to spread, anti-semite propaganda Who will stop the madmans reign? Night of broken glass, send the jews to Dachau death camp" 😉🙂🙂 Den igen. 😎
IDF Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😛 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? helt ok låter hon!! har sett dom två ggr tror jag.. 🙁
Christofer Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Sabaton - Rise of Evil jag älskar när jocke (brojd här på forumet) tar i när han sjunger "On a path to certain death" efter att han halvviskat "Burning books to spread, anti-semite propaganda Who will stop the madmans reign? Night of broken glass, send the jews to Dachau death camp" 😲😆😛 Den igen
Overkill Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Robert Plant & Jimmy Page Unledded - Kashmir Fast nu är dte Since I've Been Loving You! 😲
IDF Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Mikael Ramel (povels son!!!) - lukter runt holken.. en av de absolut bästa inspelningarna från sverige under 70talet! tveklöst!! sen blire beatles - eleanor rigby! kickass
Christofer Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Markoolio Vs The Boppers - Rocka På (video) sen blir de Markoolio - Åka Pendeltåg (video) de är inte vad jag lyssnar på i vanliga fall men dom två låtarna är ju hysteriskt roliga 😄😆
Lucifer666 Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The Law Slå DET om ni kan! 🙁
Christofer Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😱 Slayer - Born to be Wild 😄😄 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.