Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Postat

Chris Cornell - steel rain

förstår precis varför han ska göra kommande James Bond-låt...

lite härligt james bondska ackordsföljder.. grym låt, grymt album, grym sångare...

Postat

The All-American Rejects - Straightjacket Feeling.

Hur fan fick de till sångljudet på skivan? Tycker det är sjukt bra.

Postat

Tänk vad lustigt det skulle vara om android redigerade första inlägget så att den här tråden plötsligt handlade om "vilken låt tycker du sämst om?".

Christofer skulle helt plötsligt bli tvungen att börja lyssna på dansband. Hel-lattjo.

Postat
Tänk vad lustigt det skulle vara om android redigerade första inlägget så att den här tråden plötsligt handlade om "vilken låt tycker du sämst om?".

Christofer skulle helt plötsligt bli tvungen att börja lyssna på dansband. Hel-lattjo.

😆

Schyst avslutning på ditt inlägg också... "Hel-lattjo" 😆

Postat
En "gammal" favorit:

John Mayer - Daughters 😄

Varsågod Viktor! Vad gjorde du utan mig? 😆

(John Mayer - Comfortable)

Dr.Henriksson (oregistrerad)
Postat

Lost in Hollywood med Rainbow.. graham bonnet kicks ass! :

musik (oregistrerad)
Postat

Beethovens femma. Originalet.

Postat

Britta Persson - Winter Tour

Väldigt bra låt, synd att texten och hennes uttal är så dåligt, och synd att produktionen på skivan är lite väl utsvävande. Det var mycket bättre när hon körde bara gitarr, piano och trummis på radion idag...

Postat

Kristoffer Åström & Hidden Truck - How Come Your Arms Are Not Around Me

Postat
Ingen alls men jag somnade på soffan framför TVn för ett tag sen och hade sedan en gammal låt med Marilyn Manson i skallen när jag vaknade. Och det finns inte en chans att de spelat Cake and Sodomy i nåt av programmen som rullat medans jag sov.

:rolleyes: Vad drömde du om egentligen...?

Oj, höll nästan på att glömma!

Das Ich "Tor zur Hölle" är förresten vad som spelas i min sprillans nya mp3-spelare nu, det var ju den jag skulle skryta om... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.