Christofer Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Slayer - Blood Red/Eyes of the Insane (live)
ViktorDenStore Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Maroon 5 - She Will Be Loved Oj, den va länge sen man hörde 🙂 Men den är bra 😆
tomazopantera Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Chris Cornell - steel rain förstår precis varför han ska göra kommande James Bond-låt... lite härligt james bondska ackordsföljder.. grym låt, grymt album, grym sångare...
osiris Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Norah Jones - The Long Day Is Over Åh, den är förbaskat fin... 🙂
Christofer Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Slayer - Seasons In The Abyss (live on The Jon Stewart Show)
Torwald Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 The All-American Rejects - Straightjacket Feeling. Hur fan fick de till sångljudet på skivan? Tycker det är sjukt bra.
ViktorDenStore Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Stadium Arcadium Någon mer som ska till Globen den 11/12 eller 12/12? ... på repeat...
Christofer Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Satyricon - Nemesis Divina (Uncensored) Idag har de blivit rätt mycke Black Metal.
Christofer Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Slayer - Raining Blood/Killing Fields (Live) Killing Fields är skrämmande bra 😆
tbruce Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Tänk vad lustigt det skulle vara om android redigerade första inlägget så att den här tråden plötsligt handlade om "vilken låt tycker du sämst om?". Christofer skulle helt plötsligt bli tvungen att börja lyssna på dansband. Hel-lattjo.
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Tänk vad lustigt det skulle vara om android redigerade första inlägget så att den här tråden plötsligt handlade om "vilken låt tycker du sämst om?". Christofer skulle helt plötsligt bli tvungen att börja lyssna på dansband. Hel-lattjo. 😆 Schyst avslutning på ditt inlägg också... "Hel-lattjo" 😆
ViktorDenStore Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 En "gammal" favorit: John Mayer - Daughters 😆
osiris Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 En "gammal" favorit: John Mayer - Daughters 😄 Varsågod Viktor! Vad gjorde du utan mig? 😆 (John Mayer - Comfortable)
Dr.Henriksson (oregistrerad) Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Lost in Hollywood med Rainbow.. graham bonnet kicks ass! :
surikatmamma Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Britta Persson - Winter Tour Väldigt bra låt, synd att texten och hennes uttal är så dåligt, och synd att produktionen på skivan är lite väl utsvävande. Det var mycket bättre när hon körde bara gitarr, piano och trummis på radion idag...
Bone Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Kristoffer Åström & Hidden Truck - How Come Your Arms Are Not Around Me
android Postat 24 augusti 2006 Trådstartare Postat 24 augusti 2006 Ingen alls men jag somnade på soffan framför TVn för ett tag sen och hade sedan en gammal låt med Marilyn Manson i skallen när jag vaknade. Och det finns inte en chans att de spelat Cake and Sodomy i nåt av programmen som rullat medans jag sov. Vad drömde du om egentligen...? Oj, höll nästan på att glömma! Das Ich "Tor zur Hölle" är förresten vad som spelas i min sprillans nya mp3-spelare nu, det var ju den jag skulle skryta om... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.