ViktorDenStore Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Albumet Gutterflower av Goo Goo Dolls... 😆 .Viktor
Christofer Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 VII Gates - The Saviour Har lyssnat på den typ 20 gånger idag 😎 dragspelssolon är coola 😆🙂
Thomas_Cooper (oregistrerad) Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Just nu lyssnar jag på "Gentle Giant"s första platta och låten "Giant"... Fantastisk bra musik, har nyligen börjat lyssna på gruppen och helt klart blir det tummen upp ! Förutom denna grupp blir det oftast "Deep Purple", "Led Zeppelin", och "Alice Cooper", "Supertramp", "Zappa", "Genesis"... Som ni kanske märker så är 70-talet min favoritperiod i musik... Nån mer här som gillar/lyssnar på Gentle Giant ? /Thomas
Micke H Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Hjalle och Heavy - Lasse Kronér Lasses händer är störst av alla, men vi är coola, vi är ju kalla Lasses armar är jättelånga, men mig och Heavy kan han inte fånga Titta hit, titta dit, vi ser inte ett skit Titta upp, titta ner, var e Lasse Kronér? Lasse går utan hår, han har inte ett spår Han jagar på sitt eget manér, Lasse Kroner! 🙂🙂😎
Pazo Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Bloc party - Banquet SÅ JÄVLA BRA!!! FY FAN!!! Bra band också 😎
Pazo Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Joe - Another Dimension Blir bara bättre å bättre! 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.