killen_med_skorna Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 (redigerat) MF Doom - The Fine Print Good stuff! Är den från "Mmmfood-plattan" eller? 🙂 lyssnar själv på en yoji biomehanika-mix Redigerat 20 juli 2006 av killen_med_skorna
Antevante Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Jag får väl stå för housen i den här tråden! Knee Deep Feat. Sharlene Hector - Take Me By The Hand (Original) 😕
Christofer Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Motörhead - Brave new world sen blir de Iron Maiden - The Reincarnation of Benjamin Breeg
Christofer Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Gamma Ray - Dethrone Tyranny. 🙂 så jävla bra!!!! 🙂😉🙂
ViktorDenStore Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Ted Gärdestad - Ge en sol Gitarrsolot är ju hur snyggt som helst 😄😛😎
berch Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Sarah Buxton "untitled" - country. Ett gång bra låtar på den skivan.
musik (oregistrerad) Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Atomic Swing - Broken Habanas. Från början till slut. Tycker dock att sista låten "All up to you" är upphaussad och möjligen sämst på skivan. Ligger 6:a på populäraste Atomic-spåromröstningen på deras hemsida. "Venus Addiction" är en favorit. 😛 :musik
Thimmie Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Nirvana - Pennyroyal Tea (Unplugged) Bra skit! Jag minns när unplugged-plattan kom, vilken lycka! 😉
allansson Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Nirvana - Pennyroyal Tea (Unplugged) Bra skit! Jag minns när unplugged-plattan kom, vilken lycka! 😮 Fick den på posten idag! Den äger sönder! 😆 Tom Waits - The Piano Has Been Drinking
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.