Cloudsurfer Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Som alla turister här i stan skriker jag ut 'jag känner en bot, hon heter anna, anna heter hon!'
Stinkey Zwei Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 En 40-50tals inspelning med Jerry Byrd på steelguitar, Come a little closer. Det instrumentets Hendrix, Van Halen, Clapton, Knopfler i en person. Om du gillar steel, ett måste att lyssna på, annars, skit i det.
Otto Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Dream theater: pull me under http://www.youtube.com/watch?v=x13pmN6Vu2E...ll%20me%20under
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Som alla turister här i stan skriker jag ut 'jag känner en bot, hon heter anna, anna heter hon!' Vad är en bot för nåt? Ett botemedel? I så fall mot vad? Eller ska det vara båt? Felstavning? Taskigt uttal? 😛
JJRockford Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 VII Gates - The Saviour (grymmt beroendeframmkallande dragspels solo) 🙂 😉 🙂 Framkallade ett beroende hos mig också. Av att kräkas. Tack för komplimangen. Att gör musik som inte berör alls är nog det värsta.
Christofer Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 VII Gates - The Saviour (grymmt beroendeframmkallande dragspels solo) 😉 🙂 😄 Framkallade ett beroende hos mig också. Av att kräkas. Tack för komplimangen. Att gör musik som inte berör alls är nog det värsta. Bry dig inte om honom JJ, han fattar inte hur bra den är. 🙂😎 Manowar - Hela Warriors of the world plattan. 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Morffo and Plunel - A Flock Of Seagulls
herwhisper Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Take This Life - In Flames!!! Wohaa, det är så håret reser sig på armarna!!!
killen_med_skorna Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 Lily, Rosemary and the jack of hearts med dylan 🙂
Moberg Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 "Bat Country"... mycket bra låt av "Avenged Sevenfold".... 😉
HighwayStar Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 The Who - "Who are you" --- För de flesta mer känd som "CSI-signaturen" /Nille
Christofer Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 Manowar - Swords in the Wind 🙂 Den igen sen blir de Warriors Of The World
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.