mornel Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 Aphex Twin - Mt Saint Michael Mix Drar igenom hela Drukqs-plattorna nu. Snuskigt bra.
ViktorDenStore Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Maurice Ravel - Jeux D'eau eller på svenska: Maurice Ravel - Vattenlek
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 Nattvaktaren - Lambs Bread (Dumb Dan Remix) Ah. En classic. Vilken hjälte Nattis var.
Zyan Postat 5 juni 2006 Postat 5 juni 2006 (redigerat) Uptown girl råka komma på...hmm...ska nog försöka få lite ideer från denna tråd. Edit: Det blev Led Zepplin som någon hade skrivit, stairway to heaven, framfört av Dave Grohl och trummisen i Foo fighters. 🙂 Redigerat 5 juni 2006 av Zyan
Overkill Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Uptown girl råka komma på...hmm...ska nog försöka få lite ideer från denna tråd. Edit: Det blev Led Zepplin som någon hade skrivit, stairway to heaven, framfört av Dave Grohl och trummisen i Foo fighters. 😆 Den är ball! 😄
ViktorDenStore Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Nina Ramsby & Martin Hederos - Med Ögon Känsliga För Grönt Sjuuukt jävla superbra! Tack för den, Barbro! .Viktor
Thimmie Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Red hot chilli peppers - charlie 🙂 Yeah! Riktigt bra låt! 😆
ViktorDenStore Postat 6 juni 2006 Postat 6 juni 2006 Red hot chilli peppers - charlie Yeah! Riktigt bra låt! 😳 Jepp 😉 Hela Stadium Arcadium tycker jag är en väldigt lyckad skiva, alla låtar är inte jättebra, men snittet är väldigt bra tycker jag. =) Just nu: Bo Kaspers Orkester - Köpenhamn
ViktorDenStore Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 😕 Nina Ramsby & Martin Hederos - Med Ögon Känsliga För Grönt 🥰
hegobald Postat 7 juni 2006 Postat 7 juni 2006 Lite abmbient musik skulle man väl kunna kalla det hela.. Fåglarnas kvitter utanför, en enstaka fiskmås som skrakar samt en duva som hoar i granen bredvid min balkong. Allt stillsamt ackompangerat av bruset från enstaka fordon som åker på vägen på andra sidan tjärnen jag bor vid, samt en i vinden stillsamt knarrande balkongdörr.. Men det är musik i mina öron i alla fall. En stad som vaknar! 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.