Christofer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Sabaton - Hellrider Brojd är gud, så enkelt är de 😎 🥰 Har du inte fått senaste numret av SRM i brevlådan idag? (jag fick då mitt ex.) Nu spelas: "In Dark Places" med Crimson Glory. nopp 😎😎😎😎😎 är de nåra bra låtar på cdn? Spår 3 var rätt ok. Sabaton - Nuclear Attack. 😎 JJJJJJAAAAAAAAAA!!!!!!!!! 😛😄😄 Längtar redan 🙂
Christofer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 När lirar ni i Stockholm igen? och har du fixat videon på er trummis? Metallica - Seek and Destroy
milton Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Som alla andra dagar: Airplay - Nothing you can do about it Yes! - mer slickmusik åt folket! PS. Min favorit från skivan är dock "Cryin' all night"...niiice.
Christofer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 (redigerat) Sabaton - Primo Victoria (Live at SRF) Redigerat 2 juni 2006 av Christofer
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Yes!- mer slickmusik åt folket! PS. Min favorit från skivan är dock "Cryin' all night"...niiice. "Cryn' all night" är guld!! Troligtvis den skiva jag lyssnat mest på, möjligtvis víd sidan om Runaway med Champlin. Men idag är det "Bill LaBounty - Livin' it up" som gäller.
Serendipity Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Beyond Twilight - For the Love of Art and the Making
Light Head Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Whitney Houston - How Will I Know 😎😄😄😄😄 Sök hjälp! snabbt.... för det ka nvara för sent! tihi
Christofer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Slayer - Bloodline sen blir de Amon Amarth - Fate Of Norns (live)
Christofer Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Judas Priest - A Touch Of Evil sen blir de Amon Amarth - Fate Of Norns (live)
Christofer Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Amon Amarth - Fate Of Norns 🙁😄 Så grymmt sköna melodier 😕😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.