Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Slayer - Born to be Wild (Cover) Slayer - Show no Mercy
Christofer Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Christofer H. Axelsson - Bloodbath in Hell 2 Den är lite rörig på vissa ställen men över lag ganska bra
equality Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Anitras Dance i Charlie's tolkning... 😎 Kanon! Vill ha, vill ha...
Florian le Sage Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 bra val lynxo-trodde du var en pubertetsmetal nörd...rush-moving pictures-mkt bra! jag lyssnar på röster i mitt huvud... 😉 som säger gå och duscha nu och nynna på mr.America walk on by---som suttit i pannloben hela veckan,sjukt men bra... (F.Zappa)
Jake the Rake (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Som alla andra dagar: Airplay - Nothing you can do about it
surikatmamma Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Ghostface Killah - Jellyfish (feat Cappadonna, Shawn Wigs & Trife) MF Doom-proddat slår aldrig fel.
surikatmamma Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Tortoise & Bonnie "Prince" Billy - The Calvary Cross
brojd Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Sabaton - Hellrider Brojd är gud, så enkelt är de 🥰 🙂 Har du inte fått senaste numret av SRM i brevlådan idag? (jag fick då mitt ex.) Nu spelas: "In Dark Places" med Crimson Glory.
Christofer Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Sabaton - Hellrider Brojd är gud, så enkelt är de 😎 🙂 Har du inte fått senaste numret av SRM i brevlådan idag? (jag fick då mitt ex.) Nu spelas: "In Dark Places" med Crimson Glory. nopp 🥰😛😄😄😎 är de nåra bra låtar på cdn?
brojd Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Sabaton - Hellrider Brojd är gud, så enkelt är de 😎 🙂 Har du inte fått senaste numret av SRM i brevlådan idag? (jag fick då mitt ex.) Nu spelas: "In Dark Places" med Crimson Glory. nopp 🥰😛😄😄😎 är de nåra bra låtar på cdn? Spår 3 var rätt ok. Sabaton - Nuclear Attack. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.