ViktorDenStore Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Någon Håkan Hellström-skit på P3. Stackars dig... Personligen njuter jag av Gavin DeGraw - I Don't Wanna Be... 🙁 .Viktor
Christofer Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Judas Priest - Living After Midnight Judas Priest - Angel Judas Priest - Breaking the Law Judas Priest - Diamonds and Rust Judas Priest - Electric Eye Judas Priest - Hellrider judas priest - judas rising Judas Priest - Deal With the Devil Judas Priest - Love Bites Judas Priest - Painkiller Judas Priest - Ram It Down Judas Priest - Revolution Judas Priest - Rock Hard Ride Free Judas Priest - Screaming for Vengeance Judas Priest - The Ripper Judas Priest - Turbo Lover Judas Priest - Victim Of Changes Judas Priest - You've Got Another Thing Coming
hegobald Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Aha.. Jo jag lyssnar på demolåtarna för Roland Fantom X som hittas på http://www.rolandus.com/products/productde...581&ParentId=83 Diggar mest det Hans Joerg Scheffler gjort i Extreme Measures 🙁
Florian le Sage Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 allt från Zappa - Freak out, fick sån skön flashback från Zappa plays Zappa då de öppnade med bästa låten från första skivan...snacka om smart publikfrieri---jag är helnöjd och inser att freak out är otroligt underskattad/oupptäckt... 😲 + min egen nya skiva mellan varven---oxå kanooon...kom igen köööp nu då!
surikatmamma Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 En låt där Nickelbacks How You Remind Me körs i höger högtalare och den där andra Nickelbacklåten i vänster. Det är riktigt kul för de går typ exakt likadant! 😏
Christofer Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Judas Priest - Love Bites sen blir de Satyricon - K.I.N.G
Christofer Postat 30 maj 2006 Postat 30 maj 2006 Judas Priest - Love Bites Nickelback - How You Remind Judas Priest - Painkiller
Linus Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 (redigerat) Nothing´s Fine TZ Fragile Remix - för tredje gången i rad 😕 Redigerat 31 maj 2006 av Linus
ViktorDenStore Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 CD-skiva: Väääldigt bra CD, rekommenderas väldigt varmt! Ginza-länk: Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium 😕😆
Thimmie Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 CD-skiva: Väääldigt bra CD, rekommenderas väldigt varmt! Ginza-länk: Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium 😕😆 I see... ja, jag är lite sugen på den!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.