The Edge Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Going Down In Flames - Three Doors Down Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 In Flames - Lord Hypnos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Pantera - The Sleep Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Pantera - Over And Out Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Pantera - The Art Of Shredding (live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Pantera - Rock The World Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Pantera - Mouth For War (live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Inte nu igen...snacka om ensidig musiksmak... 🙂 Devin Townsend - Hide Nowhere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Bara jag som tycker att Devin Townsend är ett jäkla geni? Ungefär som Daniel Gildenlöw, Mikael Åkerfeldt eller Arjen Lucasson. 🙂 Hans musik är så jävla annorlunda från alla annan progmetall jag hört tidigare. Devin Townsend - War Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Inte nu igen...snacka om ensidig musiksmak... 🙂 hahahahahahaha 😳😳😆😆😆😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Black Sabbath - War Pigs 😳 ...inte Pantera? 🙂 har inte hittat nån nån cover av Pantera på War Pigs, men om du gör de så kan du väl säga till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 David Gilmour - Where we start Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Kent - Alla mot alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Pantera - Primal Concrete Sledge (live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Pantera - Primal Concrete Sledge (live) *suck* ... Yes - Close To The Edge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 förlåt så in i helvet att jag råkar gillar bra musik 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 (redigerat) förlåt så in i helvet att jag råkar gillar bra musik 😉 Ja, det är rätt! All musik du gillar är den bästa musiken man kan lyssna på! Fortsätt tänka så! EDIT: King Crimson - In The Court of Crimson King Redigerat 5 april 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 förlåt så in i helvet att jag råkar gillar bra musik 😏 Ja, det är rätt! All musik du gillar är den bästa musiken man kan lyssna på! Fortsätt tänka så! EDIT: King Crimson - In The Court of Crimson King 😱 bara för att undvika allt jävla tjat!!!!!! så lyssnar jag på Black Sabbath - Headless Cross (Tony Martin på sång) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Candlemass - Epistle no.81 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Lars Demian - Molnigt i Solna Och imorgon spelar Demian i stan, då blir det att dricka gammeldansk! Skål! Gammeldanskt? Är det samma sak som skånskt? 😛 Dream Theater - The Glass Prison Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Liquid Tension Experiment - Chewbacca Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 KISS - God of thunder (live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Lynyrd Skynyrd - Cheatin' Woman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Äh, va fan! Öl som öl! Bara man blir full! 🙂 Liquid Tension Experiment (igen) - Biaxdent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Galaxy song med monty 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 🙂 öl? 🙂 så när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit??? ojojoj nu fick jag ont i huvudet.... Pantera - Death Trap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 😄 öl? 🙂 så när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit??? ojojoj nu fick jag ont i huvudet.... 🙂 Ledsen, men jag måste nog säga att jag fattar inte ditt skämt... >> Marc Broussard - Hope For Me Yet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 🙂 öl? 🙂 så när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit??? ojojoj nu fick jag ont i huvudet.... 🙂 Ledsen, men jag måste nog säga att jag fattar inte ditt skämt... då ska jag försöka förklara de: Lynxo skrev: Äh, va fan! Öl som öl! Bara man blir full och efter de så skrev du: Nåt jag pysslar med i Cubase och då antog jag att du tillvärkade öl i Cubase och när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit.... förlåt, de var ett väldigt dåligt skämt och jag ska inte göra om de igen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 april 2006 Dela Postat 6 april 2006 Pantera - Cowboys From Hell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.