Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Inte nu igen...snacka om ensidig musiksmak... 🙂 Devin Townsend - Hide Nowhere
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Bara jag som tycker att Devin Townsend är ett jäkla geni? Ungefär som Daniel Gildenlöw, Mikael Åkerfeldt eller Arjen Lucasson. 🙂 Hans musik är så jävla annorlunda från alla annan progmetall jag hört tidigare. Devin Townsend - War
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Inte nu igen...snacka om ensidig musiksmak... 🙂 hahahahahahaha 😳😳😆😆😆😆😆😆
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Black Sabbath - War Pigs 😳 ...inte Pantera? 🙂 har inte hittat nån nån cover av Pantera på War Pigs, men om du gör de så kan du väl säga till?
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Pantera - Primal Concrete Sledge (live) *suck* ... Yes - Close To The Edge
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 förlåt så in i helvet att jag råkar gillar bra musik 😉
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 (redigerat) förlåt så in i helvet att jag råkar gillar bra musik 😉 Ja, det är rätt! All musik du gillar är den bästa musiken man kan lyssna på! Fortsätt tänka så! EDIT: King Crimson - In The Court of Crimson King Redigerat 5 april 2006 av Lynxo
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 förlåt så in i helvet att jag råkar gillar bra musik 😏 Ja, det är rätt! All musik du gillar är den bästa musiken man kan lyssna på! Fortsätt tänka så! EDIT: King Crimson - In The Court of Crimson King 😱 bara för att undvika allt jävla tjat!!!!!! så lyssnar jag på Black Sabbath - Headless Cross (Tony Martin på sång)
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Lars Demian - Molnigt i Solna Och imorgon spelar Demian i stan, då blir det att dricka gammeldansk! Skål! Gammeldanskt? Är det samma sak som skånskt? 😛 Dream Theater - The Glass Prison
Micke H Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Äh, va fan! Öl som öl! Bara man blir full! 🙂 Liquid Tension Experiment (igen) - Biaxdent
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 🙂 öl? 🙂 så när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit??? ojojoj nu fick jag ont i huvudet.... Pantera - Death Trap
ViktorDenStore Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 😄 öl? 🙂 så när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit??? ojojoj nu fick jag ont i huvudet.... 🙂 Ledsen, men jag måste nog säga att jag fattar inte ditt skämt... >> Marc Broussard - Hope For Me Yet
Christofer Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Nåt jag pysslar med i Cubase 🙂 öl? 🙂 så när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit??? ojojoj nu fick jag ont i huvudet.... 🙂 Ledsen, men jag måste nog säga att jag fattar inte ditt skämt... då ska jag försöka förklara de: Lynxo skrev: Äh, va fan! Öl som öl! Bara man blir full och efter de så skrev du: Nåt jag pysslar med i Cubase och då antog jag att du tillvärkade öl i Cubase och när du bränner en "cd" hemma hos dig så bränner du igentligen sprit.... förlåt, de var ett väldigt dåligt skämt och jag ska inte göra om de igen 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.