ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Oscar Peterson Trio - Satin Doll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Shelby Lynne - Dreamsome Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Garbage - The Trick Is Too Keep Breathin' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Garbage - I Think I'm Paranoid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Michel Ruff's Album, Lovesongs and lullabies Rekomenderas varmt... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Dave Matthews' Band - #41 Så bra! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Marc Broussard - Hope For Me Yet I could bless the water But it wouldnt turn to wine Paint a picture of the sunset Hanging there in your eyes But it'd just be some compromise I could write a million verses Every word youve heard before Steal some of dylans best But it'd leave me wanting to say more Cause theres so much more Baby if you could love somone like me Theres no end to the possibility Hopes and dreams push away the pain and regret But loving you just lets me know There might be hope for me yet Hope for me yet Sometimes when I look back I dont even know myself It blows my mind to think that ive found grace in someone else Baby your grace is something else Baby if you could love somone like me There's no end to the possibility Hopes and dreams push away the pain and regret But loving you just lets me know There might be hope for me yet For a man whos done nothing I've been blessed with so much more than i deserve I'm smart enough to know that ive been handed something Can't put a price on what its worth Baby if you could love somone like me Theres no end to the possibility Hopes and dreams push away the pain and regret But loving you just lets me know There might be hope for me yet Hope for me yet Hope for me yet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 7 mars 2006 Dela Postat 7 mars 2006 Dave Matthews' Band - #41 Så bra! 😉 Den är grym!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Thunderstone - Tool of the Devil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Pain of Salvation - ! (Foreword) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oakmeal Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 JUDAS PRIEST - Worth Fighting For Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Symphony X - Fallen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Bad English - Heaven is a 4 letter word! Bad English Duuhh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Dangerdoom & Cee-Lo - Benzi Box Vilket jävla gung! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Mums 😠😆😛 The Shins - New Slang (When You Notice the Stripes) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Mums 😆😛😎 The Shins - New Slang (When You Notice the Stripes) Din signatur fick mig att misstänka att du gillade dem... 😠 Och bara därför måste jag lyssna på: Pink Floyd - Time Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Kraftwerk - Pocket Calculator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Mums 😳😳😆 The Shins - New Slang (When You Notice the Stripes) Din signatur fick mig att misstänka att du gillade dem... 😮 Och bara därför måste jag lyssna på: Pink Floyd - Time Otroligt bra grupp... Dark Side of the Moon, The Wall och The Final Cut är obegripligt bra skivor... The Cure - Friday I'm In Love 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Mums 😳😆🥰 The Shins - New Slang (When You Notice the Stripes) Din signatur fick mig att misstänka att du gillade dem... 😳 Och bara därför måste jag lyssna på: Pink Floyd - Time Otroligt bra grupp... Dark Side of the Moon, The Wall och The Final Cut är obegripligt bra skivor... The Cure - Friday I'm In Love 🥰 Roger Waters soloskivor ligger i samma klass enligt mig! Amused to death är ju helt sjukt bra! Du har väl inte missat den? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Roger Waters soloskivor ligger i samma klass enligt mig! Amused to death är ju helt sjukt bra! Du har väl inte missat den? 😮 Tyvärr har jag inte lyssnat så mycket på de olika soloprojekten från Pink Floyds medlemmar. 😳 Lyssnade dock på David Gilmours senaste platta "On an Island" tidigare idag... vilken jag tyckte var sådär. Det bästa med den var nog gitarrsolona... han är väldigt grym på gitarr den där Gilmour. Doves - The Man Who Told Everything Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Roger Waters soloskivor ligger i samma klass enligt mig! Amused to death är ju helt sjukt bra! Du har väl inte missat den? 😳 Tyvärr har jag inte lyssnat så mycket på de olika soloprojekten från Pink Floyds medlemmar. 😆 Lyssnade dock på David Gilmours senaste platta "On an Island" tidigare idag... vilken jag tyckte var sådär. Det bästa med den var nog gitarrsolona... han är väldigt grym på gitarr den där Gilmour. Doves - The Man Who Told Everything Jo, Gilmour är bättre på gitarr än på att skriva musik... 😮 Men lyssna på Waters projekt så hör du vem som skrev The Wall nästan helt själv... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Roger Waters soloskivor ligger i samma klass enligt mig! Amused to death är ju helt sjukt bra! Du har väl inte missat den? 😳 Tyvärr har jag inte lyssnat så mycket på de olika soloprojekten från Pink Floyds medlemmar. 😆 Lyssnade dock på David Gilmours senaste platta "On an Island" tidigare idag... vilken jag tyckte var sådär. Det bästa med den var nog gitarrsolona... han är väldigt grym på gitarr den där Gilmour. Doves - The Man Who Told Everything Jo, Gilmour är bättre på gitarr än på att skriva musik... 😮 Men lyssna på Waters projekt så hör du vem som skrev The Wall nästan helt själv... 😳 Pink Floyd var ju helt klart som bäst när Roger Waters hade kommandot så det kanske är värt ett försök... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Nirvana - On a Plain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 (redigerat) Nirvana - On a Plain 😮😳😳😆 The Finger - The Finger Redigerat 8 mars 2006 av allansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Britny Fox - Shot from my gun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Nirvana - On a Plain 😛😮😮😮 The Finger - The Finger 😕 Pretty Tied Up - Guns N' Roses Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Yngwie Malmsteen - Bedroom Eyes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 mars 2006 Dela Postat 8 mars 2006 Toto - Lion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 8 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 8 mars 2006 Ladytron - He took her to a movie -Bra låt trots (eller kanske för att?) den bitvis är ett Kraftwerk-ripoff... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.