Neko Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Strip Music: 24 hours Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TZ_Nadja (oregistrerad) Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Marie Fredriksson, kollar ju på dokumentären. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 "Ain't too proud to beg" med Stones. Lyssnar på lite låtar som ska liras på en firmafest snart. Klart bästa sättet att repa 😉 . Nästa låt är..."Mr Pitiful" med Otis R....., riktiga oldies..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ollilaboratories Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Jimmy McGriff - Miss poopie... funk när det är som mest elektriskt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Lyssnar för tredje gången i rad på She fell into my arms med Ed Harcourt. Fattar inte det, vissa låtar liksom fångar en sådär totalt. Den här är absolut BÄST just nu i min skivspelare....suck.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the-great-decay Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Du & jag ...av Allan Edwall...så jävla tragisk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrikmo Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 (redigerat) John Cage: Konsert för preparerat piano och orkester från 1951. Redigerat 10 december 2004 av Fredrikmo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Alcazar - Physical Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Bertine Zetlitz - Fake your beauty! Inte olikt Client, men bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tunnan och Moroten Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 jag lyssnar på tunnan och moroten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Checkmatedead Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Opeth - Masters Apprentices 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Einar Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 En kamrat från DDR 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Pantera Naturligtvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 "Fire" - Jimi Hendrix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 'Lena Anthem'. Tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Pink Floyd - "Flaming" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Rise Against - Tip The Scales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Tinitus med låten "piiiiiiiiip" Jävligt jobbig låt... och jag har den jämt på hjärnan 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nanne Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Just nu så är det serbiska kommunistbandet Laibach som gäller med deras låt Tanz mit Laibach. Texten är fruktansvärt bra också. 😕 http://www.rathergood.com/laibach/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Jeff Wayne: War lf the worlds. Bra, bra BRA! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 "E17 - Each time" på grund av det otriligt sköna gitarrspelet och soundet 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Goo goo dolls - Dizzy.. näe, nu bytte den spår till "Slide" =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Out cast in the middle - Crystal Phillips... ett band som ligger på demo nivå men om jag får gissa (och det får jag ju) så kommer dom att klättra snabbt som illern 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pat Kramer (oregistrerad) Postat 11 december 2004 Dela Postat 11 december 2004 Vet inte vad låten heter men lyssnar i alla fall på Richie Kotzens senaste platta Get Up.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Massa Olsberg-låtar från festivalen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Tittar på Amigademot "Flavour" från demogruppen "Limited Edition", så jag lyssnar på den låten som tillhör det demot just nu 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 *dammar av* vive la fête - Jaloux Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 (redigerat) Massa låtar med Delta Goodrem 😉 EDIT: Delta Goodrem's hemsida Redigerat 25 maj 2005 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Hej! Alldeles nyss slutade låten "Padded shoulders marathon". Det var min senaste lyssning. En låt som "växer". 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 maj 2005 Dela Postat 24 maj 2005 Hej! Alldeles nyss slutade låten "Padded shoulders marathon". Det var min senaste lyssning. En låt som "växer". 😳 :musik Den går varm här med jämna mellanrum. Ruskigt fin 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.