hackeman Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Bakgrundsmusiken i Driv3r på Xbox. Skitjobbigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
plickeplocke Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Stereolab - The Noise of Carpet så tuff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Enya-onlytime 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frassemannen Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 MAD SEASON - im above Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 William Orbit - Ravel's Pavane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Har spelat in ett band hela dagen så jag lyssnar inte på nåt alls just nu... Försöker ge mina öron lugn å ro Hacke; Är Driv3r bra?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Olsberg av Captain Nemo. Skitjobbig låt... //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Signaturen till papphammar, spelad av Gösta Ekman(om jag inte minns fel ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falken Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Kyuss - Un Sandpiper Tänder till lite på Garcias röst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 En version av Stevie Wonders - Don't you worry 'bout a thing så grymt bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 The flameout - Soilwork Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 the strokes - 12.51 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 "Trash" med Suede.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Winter Sun - Just in my dreams.... Just det Viktor! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 I say no - Anna Terheim. Min nya bästa! Så sjukt bra! Hade aldrig hört talas om henne innan i fredags då hon var förband åt Lasse Winnerbäck. Hon var faktiskt helt okej, låter som Nick Drake fast tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kupjark (oregistrerad) Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Tja! Läste forumet för en liten tid sedan och kom i kontakt med Xploding plastix bl a vilka var riktigt bra! Undrar om det är någon som vet mer musik och även tips om "Beady belle" liknade sampling/electro/ jazz. Tycker de gör lysande musik. Kolla om ni är sugna :http://www.beadybelle.com/ Har fått tips om wibutee, men vart kan man höra hur det låter? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 I say no - Anna Terheim. Min nya bästa! Så sjukt bra! Go Excelence... Anna Ternheim är väl ändå inte hon från popstars-Excellence...!!? Den du tänker på kallar sig bara för Ana, och gör sån där urtrist slimmad "hittig radiorockpop"... Anna Ternheim är åt singer/songwriter-hållet, och faktiskt riktigt bra! ...och här är det för tillfället alldeles tyst. Jaja....jag tog väl fel 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Din Stalker Ohne Zuschlag. Klockren musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Louise Hoffsten: 6. Kanonbra platta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Louise Hoffsten: 6. Kanonbra platta! Mmm, klart underskattad. Bebop & Lulu gör en svettig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Nightwish-Elevenpath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 jag lyssnar på min hemtama iraner som spelar betson poker precis bredvid.. oh jävlar du. Ska spela in nån gång och lägga ut här så får ni höra. Den bästa musiken 😆... man känner sig så hemma. lr nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zamn Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 George Lewis And His Ragtime Band - Burgundy Street Blues The soundtrack of my life... I wish! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 (redigerat) Lyssnar på Kylie Minogue - I believe in you(ellervafandennuheter), The hives - walk idiot, walk, samt ett polskt dödsmetallband vid namn Decapitated. Jag lyssnar på allihop samtidigt då våra olika avdelningar på jobbet har en tendens till att spela olika musik hela tiden och gärna så högt som möjligt. Nu blir det nog annie låter det som. 😆 Edit; drabbades för en stund av alzheimer light. Redigerat 22 november 2004 av nkai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torre Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Eric johnson - Manhattan Smörigt som tusan men bra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Cornelis Vreeswijk - En visa till gagga Precis den musiken en idm-galning brukar lyssna på 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 En av mina 9 versioner av " Där står Olsberg o skrattar" 😳 Man får väl kasta in den handuken snart.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
klingis Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Damien Rice - Cannonball 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Eric johnson - Manhattan Smörigt som tusan men bra! 😳 inte för att jag lyssnar på den just nu men tack för påminnelsen, en otroligt bra låt med en otroligt tråkigt bra gitarrist 😆 bra på gitarr men tråkig live, annars lyssnar jag mest på vårt eget eftersom jag måste mixa eländet 🙂 botten upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Titelspåret från Rammsteins senaste, "Reise, Reise". Jacob Hellner måste vara ett producentgeni! Stefan Glaumann måste vara ett mixgeni! Tänk att få sitta med när han slutmixar det här! Jag ryser av skräck och välbehag!!!! Lyssna på vikingarna som ror sig in i ljudbilden i introt.... De har siktat på en något thrashigare ljudbild än på "Mutter". Den var i och för sig bättre, både vad gäller låtmaterial och produktion men ändå.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.