Lucifer666 Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😱 Slayer - Born to be Wild 😄😄 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 🙁 Den är omöjligt lika dålig som Breaking The Lawcovern jag lyssnade på... xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😱 Slayer - Born to be Wild 😄😄 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 🙁 Den är omöjligt lika dålig som Breaking The Lawcovern jag lyssnade på... xD Ska jag posta videon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Halford - Live at Rock in Rio 2001 - Silent Screams (video) 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😄 Slayer - Born to be Wild 😄😎 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 😱 Den är omöjligt lika dålig som Breaking The Lawcovern jag lyssnade på... xD Ska jag posta videon? Det kan du göra, så kan jag dra hit en länk när jag lagt upp min på youtube... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😄 Slayer - Born to be Wild 😄😎 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 😱 Den är omöjligt lika dålig som Breaking The Lawcovern jag lyssnade på... xD Ska jag posta videon? Det kan du göra, så kan jag dra hit en länk när jag lagt upp min på youtube... 🙁 Slayer - Born to be Wild (video) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 The Buddy Rich Big Band - Channel 1 Suite 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 (redigerat) Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😉 Slayer - Born to be Wild 🙂😎 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 😉 Den är omöjligt lika dålig som Breaking The Lawcovern jag lyssnade på... xD Ska jag posta videon? Det kan du göra, så kan jag dra hit en länk när jag lagt upp min på youtube... 😉 Slayer - Born to be Wild (video) Shit, vad dåligt!!!??? Har de producerat bort alla gitarerrna bara för att de tycker att det är för hårt annars eller??? Sen att Slayer presterar typ världens sämsta solon gör ju inte saken bättre! Redigerat 26 augusti 2006 av Jejje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Halford - Live at Rock in Rio 2001 - Silent Screams (video) 😉 Den igen. 😉 Helt underbar låt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
furstan Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Unwritten law - Save me Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Edguy - King Of Fools 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 damian marley - welcome to jamrock bryter mönstret i denna tråd.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Harry Nilson - I guess the lord must be in New York-City Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Sabaton - Attero Dominatus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 damian marley - pimpass paradise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 🙂 Slayer - Born to be Wild 🙂😎 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 🙂 Den är omöjligt lika dålig som Breaking The Lawcovern jag lyssnade på... xD Ska jag posta videon? Det kan du göra, så kan jag dra hit en länk när jag lagt upp min på youtube... 😆 Slayer - Born to be Wild (video) Gillar inte slayer, men det där var det sämsta de någonsin gjort... xD Laddar upp på Youtube nu. 😛 Hair - Hair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polpotkin Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 My Dying Bride - My Wine in Silence Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 (redigerat) Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Redigerat 26 augusti 2006 av Lucifer666 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Fyfan va dåligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Toto - Hold The Line Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Fyfan va dåligt Muckar du eller? *asg* Det var ju det jag sa... den var inte bättre än Slayers. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 My Dying Bride - My Wine in Silence Bra låt men man blir så himla självmordsenägen när man hör den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Fyfan va dåligt Muckar du eller? *asg* Det var ju det jag sa... den var inte bättre än Slayers. xD Musiken lät väl nästan lite bättre än slayers liveprestation men den här killen var bland de sämsta sångare jag hört! USCH!!! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Shit!!! Den där sidan kryllar ju bara av en massa usla versioner på Breaking The Law 😄🙁🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Shit!!! Den där sidan kryllar ju bara av en massa usla versioner på Breaking The Law 😄🙁😮 Kan fan inte bestämma mig för vilken som är sämst 🙂 FY FAAAAN!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Shit!!! Den där sidan kryllar ju bara av en massa usla versioner på Breaking The Law 😄🙁😮 Kan fan inte bestämma mig för vilken som är sämst 🙂 FY FAAAAN!!!! Vår version är sämst... försök hitta någon som sjunger sämre 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
filip_a Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 själv så lyssnar jag på The Congos - Open The Gate ! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Shit!!! Den där sidan kryllar ju bara av en massa usla versioner på Breaking The Law 😄🙁😛 Kan fan inte bestämma mig för vilken som är sämst 🙂 FY FAAAAN!!!! Vår version är sämst... försök hitta någon som sjunger sämre 😛 Okej då! Sången var råusel men musiken hördes ju iallafall och var helt okej spelad. På vissa andra videos där var det ju bara ett enda brus 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Ja här rullar just Metal Crüe med Sabaton. hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Pantera - Fucking Hostile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 26 augusti 2006 Dela Postat 26 augusti 2006 Nu kommer videon Christofer... xD Merciful Silence - Breaking The Law Shit!!! Den där sidan kryllar ju bara av en massa usla versioner på Breaking The Law 😄🙁😛 Kan fan inte bestämma mig för vilken som är sämst 🙂 FY FAAAAN!!!! Vår version är sämst... försök hitta någon som sjunger sämre 😛 Okej då! Sången var råusel men musiken hördes ju iallafall och var helt okej spelad. På vissa andra videos där var det ju bara ett enda brus 😮 Det var en av våra trummisar som spelade bas... låter inte alls bra... Dessutom satte vi bara en mikrofon vid bastrumman vilket antagligen hörs? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.