Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Sabaton - Rise of Evil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Jag lyssnar på en live-cd vi spelade in när jag gick i 9'an Just nu spelas "Let It Be" Maaaaajj gååååd va dåliga vi var 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Bachman-Turner Overdrive - You ain't seen nothing yet 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Nightwish - Elvenpath 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Mercury Rev - Opus 40 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😉 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Edge of Sanity - Crimson 40 min lång 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😄 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😮 Sabaton - Rise of Evil jag älskar när jocke (brojd här på forumet) tar i när han sjunger "On a path to certain death" efter att han halvviskat "Burning books to spread, anti-semite propaganda Who will stop the madmans reign? Night of broken glass, send the jews to Dachau death camp" 😉😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😄 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😮 Hmmm, jag med mitt icke hårdrockiga utseende skulle nog bli lynchad och offrad till Satan eller nåt 😉😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 🙁 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😎 Hmmm, jag med mitt icke hårdrockiga utseende skulle nog bli lynchad och offrad till Satan eller nåt 😆🙁😮 du kan ju vara långt bak eller skaffa peruk och lös skägg 😮 Thine Eyes Bleed - Cold Victim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😎 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? Får väl gå och kolla 😎 Hmmm, jag med mitt icke hårdrockiga utseende skulle nog bli lynchad och offrad till Satan eller nåt 😆🙁😮 du kan ju vara långt bak eller skaffa peruk och lös skägg 🙁 Thine Eyes Bleed - Cold Victim Fan va bra!!! Det har jag fan aldrig tänkt på förut! HAHA 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Robert Plant & Jimmy Page Unledded - Kashmir Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Slayer - Cult Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Lene Marlin - You Weren't There Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 augusti 2006 Dela Postat 24 augusti 2006 Sabaton - Rise of Evil jag älskar när jocke (brojd här på forumet) tar i när han sjunger "On a path to certain death" efter att han halvviskat "Burning books to spread, anti-semite propaganda Who will stop the madmans reign? Night of broken glass, send the jews to Dachau death camp" 😉🙂🙂 Den igen. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Arch Enemy - Nemesis Samma här 😛 Undrar hur mycket pålägg det är på hennes röst bara??? Hur låter hon live tro??? helt ok låter hon!! har sett dom två ggr tror jag.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Kraftwerk - Robotnik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Foo fighters - Monkey wrench Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Slayer - Cult Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Thom Yorke - Atoms for peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Sabaton - Rise of Evil jag älskar när jocke (brojd här på forumet) tar i när han sjunger "On a path to certain death" efter att han halvviskat "Burning books to spread, anti-semite propaganda Who will stop the madmans reign? Night of broken glass, send the jews to Dachau death camp" 😲😆😛 Den igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Robert Plant & Jimmy Page Unledded - Kashmir Fast nu är dte Since I've Been Loving You! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Jurgen Vires - The opera song Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Mikael Ramel (povels son!!!) - lukter runt holken.. en av de absolut bästa inspelningarna från sverige under 70talet! tveklöst!! sen blire beatles - eleanor rigby! kickass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Hair - I Got Life 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Markoolio Vs The Boppers - Rocka På (video) sen blir de Markoolio - Åka Pendeltåg (video) de är inte vad jag lyssnar på i vanliga fall men dom två låtarna är ju hysteriskt roliga 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucifer666 Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The Law Slå DET om ni kan! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 augusti 2006 Dela Postat 25 augusti 2006 Merciful Silence - Breaking The LawSlå DET om ni kan! 😱 Slayer - Born to be Wild 😄😄 synd bara att den är dåligt mixad, man hör inte Kerrys gura. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.