surikatmamma Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Wu-Tang Clan (feat Casual, Rock Marciano, Vordual Mega & Tragedy Khadafi) - Think Differently Edit: Nu ?r det U2 - Sunday Bloody Sunday, eller som den heter p? sk?nska: Sm? negrer i sanden. 🙂 Redigerat 7 juni 2006 av surikatmamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Slayer - Cult sen blir de Amon Amarth - Fate Of Norns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 vad är det här för sjuk tråd egentligen-inget ont om er musiksmak alltså,den är ju som baken,men vem fan läser i denna tråd---ingen,är ju bara en poängs(v)amlare med totalt ointressant information...jag hör fortfarande bara röster i mitt huvud som sjunger och tvingar mig till stordåd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 John Mayer Trio - Another Kind Of Green CD-tips! John Mayer Trio - Try! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Amon Amarth - Fate Of Norns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Pantera live at Ozzfest 2000 - Yesterday don't mean shit - This love - Primal concrete sledge - Cowboys from hell 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Black Sabbath (Tony Martin era) - War Pigs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 John Mayer Trio - Another Kind Of Green 🙂 CD-tips! John Mayer Trio - Try! Får du royalty eller? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
annelundstudio Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 Infected Mushroom - Wider 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 (redigerat) ...jag hör fortfarande bara röster i mitt huvud som sjunger och tvingar mig till stordåd... ...och vilka stordåd sen... Fan vad du är dum i huvudet ibland, Florian. EDIT; jag lyssnar på Luther Vandross' cover på Buy Me A Rose Redigerat 8 juni 2006 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 juni 2006 Dela Postat 8 juni 2006 John Mayer Trio - Another Kind Of Green 😛 CD-tips! John Mayer Trio - Try! Får du royalty eller? Givetvis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Mike Portnoy Trumsolo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Performed by the original black sabbath June 29th, 2005 War Pigs N.I.B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Black Sabbath - N.I.B (live) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Helloween - Mr Torture 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Slayer - Eyes Of The Insane Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Slayer - Cult Slayer - Eyes Of The Insane Slayer - Jihad 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 (redigerat) Slayer - CultSlayer - Eyes Of The Insane Slayer - Jihad 😆 😎 Chris du verkar ha en rätt smal musiksmak? Lyssanr du inte på annat? Inget fel på det du lyssnat på! Själv har jag just upptäckt Tool och deras Lateralus. Grymt bra! Angående tråden i sig, jag använder den för att få grepp på musik och artister jag inte tidigare hört Redigerat 10 juni 2006 av Light Head Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moke Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 Cujorius One - Bloodstains In My Smoke <-can you get more evil? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 Slayer - CultSlayer - Eyes Of The Insane Slayer - Jihad 🙂 Chris du verkar ha en rätt smal musiksmak? Lyssanr du inte på annat? Inget fel på det du lyssnat på! Själv har jag just upptäckt Tool och deras Lateralus. Grymt bra! Angående tråden i sig, jag använder den för att få grepp på musik och artister jag inte tidigare hört Jag kan inte påstå att jag har en smal musiksmak, jag lyssnar på allt mellan ZZ Top och B.B King till den mest extrema Death, Black, Speed och Thrash Metal... Enda anledningen till att de har varit mycke Slayer idag har varit för att Cult, Eyes Of The Insane och Jihad är låter som kommer vara med på Slayers kommande platta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 Monster Magnet - Monolithic (Live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 Marc Broussard - Home Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 Slayer - Eyes Of The Insane 😄😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 En egen låt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 En egen låt. 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 10 juni 2006 Dela Postat 10 juni 2006 En egen låt. 😉 😄 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 En massa musikvideos... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 Guns N' Roses - Don't Cry (live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 (redigerat) Steve Vai - Bangkok (Bangcock? 😱 ) Redigerat 11 juni 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Slayer - Cult Slayer - Eyes Of The Insane Slayer - Jihad för att fira att jag fixat en biljett till deras gig 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.