ViktorDenStore Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Gary Moore - Moving On 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Alison Krauss - I Don't Have To Live This Way Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 David Gilmours senaste On an Island. Underbar sittatillbakalutadmedögonenstängdaochbaralyssna-musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Maurice Ravel - Jeux D'eau 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Lasr Karlberg - Kan du se mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Jag lyssnar på en remix av Final Fantasy 7-temat. http://www.ocremix.org/remix/OCR00907/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Nine Days - Absolutely (Story of a girl) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Kelly Clarkson - Because Of You 🙂 😉 OMG vilket snyggt fill det är vid 2.50, precis innan sista refrängen 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Claude Debussy - Clair de Lune 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Delta Goodrem - Here I am 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 The Goo Goo Dolls - Stay With You (bara en liten preview.. låter apbra!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 21 mars 2006 Dela Postat 21 mars 2006 Neurosis & Jarboe - In Harm's Way ALLA MÅSTE KÖPA SKIVAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Eget mtrl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Neurosis & Jarboe - In Harm's Way ALLA MÅSTE KÖPA SKIVAN Jag vet inte. Jag gillar Jarboe då hon var med i Swans och jag gillar Neurosis (speciellt Eye of Every Storm-plattan) men just deras kollaboration var något av en besvikelse för mig. Den är på tok för spretig. Alldeles för många stilar som vill sticka fram och det hela blir helt enkelt för ojämnt för min smak. Så spretig är den väl inte? Lite sludge här, lite industry där, och så Jarboes speciella och helt fantastiska röst. Hela skivan låter verkligen "vi skrev alla låtarna i studion" och jag gillar sånt, det är ju under inspelningen som det experimentella kommer fram. 😮 Tycker kanske att Steve von Till och Scott Kelly kunde ha fått bidra med lite mer sång, men annars är det (med undantaget Erase som känns lite klen) en tipptoppskiva! Tillsammans med Eye of Every Storm det bästa Neurosis klämt ur sig. Swans är självklart också ett väldigt bra band. Och tillbaka till ämnet: Freddie Wadling - Då Alla Stjärnor Föll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 In Flames - Crawl through knives Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Cornelis - Somliga går med trasiga skor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Jag lyssnar just nu på Version med Colder Again Electro? Eller vad är det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pelle Rylander Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Clannad - vad annars??? Just nu "In A Lifetime" Tänk....om man kunde skriva & låta som de... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 In Flames - Dead End 🙂 Scream your lungs oooout, wait for laughter You don't have to wait foreveeer, here's the next disaster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hajjen Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Jag lyssnar på The Liars - Drum´s not dead, hela skivan. Den friskaste fläkten på länge, att det sedan handlar om en skiva på temat trummor gör det hela inte sämre. Mer BRA experimentell musik åt hajjen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Aesop Rock - Float Kanske den bästa mc'n just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 mars 2006 Dela Postat 22 mars 2006 Kelly Clarkson - Because of You Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Non Prophets - The Cure When a boy writes off the world it's done with sloppy misspelled words.If a girl writes off the world it's done in cursive. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Purple Motion - Skyrider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Pantera - Rock The World Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Helloween - Mr Torture Mr Torture sells pain to the housewives in Spain! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 Fade to grey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 mars 2006 Dela Postat 23 mars 2006 (redigerat) Ida Berghman - Let Me Hear You Sing Edit: Soon to be posted in the demo-forum 😎 Redigerat 24 mars 2006 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Edguy - Headless Game(Live) för 100:e gången idag!!! jag kan inte sluta lyssna på den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Ida Berghman - Leave it all below 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.