ViktorDenStore Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Matt Nathanson - Fall to pieces 😕 Ojojoj vilken låt...
Thimmie Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😱 😆 😆 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 😉😆 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😉
Dark Of Light Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 En ny låt på Demoinsp. Har ni inte hört den än så gå dit och lyssna... Mums. 😱
xeax (oregistrerad) Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Metallica - Fuel , grymt skön låt !
ViktorDenStore Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😱 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 😆😆 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😄 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare...
Thimmie Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 (redigerat) Amy Diamond - Shooting star... 😉 😉 🙁 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 😄😆 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 🙂 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare... Tycker inte jag! Klart tjejen sjunger bra, men låtarna är bättre än vad hon kan framföra dem. Det låter mer som smurfhits nu. Men det beror ju på hennes ålder. 🙂 Redigerat 26 januari 2006 av Thimmie
android Postat 26 januari 2006 Trådstartare Postat 26 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😉 🙁 😆 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 🙂😄 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😆 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare... Tycker inte jag! Klart tjejen sjunger bra, men låtarna är bättre än vad hon kan framföra dem. Det låter mer som smurfhits nu. Men det beror ju på hennes ålder. 😆 😉 🙂
Thimmie Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😉 🙁 😆 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 🙂😄 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😆 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare... Tycker inte jag! Klart tjejen sjunger bra, men låtarna är bättre än vad hon kan framföra dem. Det låter mer som smurfhits nu. Men det beror ju på hennes ålder. 😆 😉 🙂 Que?
android Postat 26 januari 2006 Trådstartare Postat 26 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😉 🙁 😆 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 🙂😄 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😆 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare... Tycker inte jag! Klart tjejen sjunger bra, men låtarna är bättre än vad hon kan framföra dem. Det låter mer som smurfhits nu. Men det beror ju på hennes ålder. 🙂 😉 🙂 Que? Äh, det är bara jag som på ett lite subtilt och inte särskilt allvarligt sätt försöker antyda att ni kanske har lite dålig smak.... 😆
Pazo Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😄 🙂 😱 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 😆😱 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😄 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare... Tycker inte jag! Klart tjejen sjunger bra, men låtarna är bättre än vad hon kan framföra dem. Det låter mer som smurfhits nu. Men det beror ju på hennes ålder. 🙂 Word!
Thimmie Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Amy Diamond - Shooting star... 😄 😄 😉 ! Hon är grym, fast den där låten är väl inte så där "supper-bra" som Spam-mastern hade skrivit 😎😛 Hon är ok. Hennes låtskrivare är bättre. 😄 Tycker nog tvärtom... Hon sjunger bra, men låtarna är ingevidare... Tycker inte jag! Klart tjejen sjunger bra, men låtarna är bättre än vad hon kan framföra dem. Det låter mer som smurfhits nu. Men det beror ju på hennes ålder. 🙂 😏 😆 Que? Äh, det är bara jag som på ett lite subtilt och inte särskilt allvarligt sätt försöker antyda att ni kanske har lite dålig smak.... 😛 Haha! 😆 Ok. Men du, finns det bra och dålig smak?
Elton Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Jimmy Lingon - Give me soul (www.jimmylingon.com)
Gote Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Wilmer X - Tuff puck att svälja Börjar komma i fredagsstämning!! 😆
surikatmamma Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 Paatos - Téa Lite folkhögskolemusik, men vilken jävla trummis!
tomazopantera Postat 27 januari 2006 Postat 27 januari 2006 angels eyes - aerosmith Familjen ligger och sussar. Man helgen framför sig. Å så lite famous grouse till det. vad mer kan man begära...? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.