Pazo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Paco de Lucia - La niña de puerta oscura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Stabotage - Suffer. Lokal thrash/döds. Riktigt bra. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Jag spela i samma band som Andreas ett tag. Han är grym! 🙂 🙂 Haha... ok Jo, han verkar vara duktig. Är inte så bra på att säga hur duktig en gitarrist är, men han verkar ha koll på helheten oftast 😱 Absolut! Det är synd att vi inte kör längre. Vi har visst hamnat lite OT, men nu när vi redan har börjat kan vi lika gärna fortsätta 😛😄 Hur kommer det sig att ni har spelat ihop? Vimmerby o Linköping, det är väl i alla fall en 8-9 mil emellan? 😆 Jo, "mitt" band Diecco, repar i Linköping, för alla som jag spelar med bor där. Det är ca 10 mil och jag kör mellan Vimmerby och Linköping varje gång. Andreas var med ett tag. Enkelt va? 🙂 Ålrajt... 🙂 Nä det är klart. Det är ju roligare att åka 10 mil för att repa än för att handla 😛 .Viktor Lyssnar på: Sergei Rachmaninov - Thirteen Preludes Op. 32 No. 12 in G sharp minor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Robbie Williams - Have you meet miss Jones? Tillsammans med nåt ballt storband 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Athlete - Tourist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
furstan Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Simple Plan - Vacation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Debussy - Prelude No 8. The Girl With The Flaxen Hair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 RATM - Born as Ghosts! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 River - Joni Mitchell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Leave it all below me Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 kent - max 500 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Mary Celeste - Bird in Captivity Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 längesen vi sågs - kent... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Tomas Ledin - En del av mitt hjärta 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Tomas Ledin - En del av mitt hjärta 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Tomas Ledin - En del av mitt hjärta 😆 Säger detsamma... Stevie Ray Vaughan - Tightrope 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Lemar - If there's any justice in the world Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Satan vad ni lyssnar på Kent, grabbar. Nästan kusligt monogamt. 😄 & klanka inte ner på Uffe, han är grym. Jag lyssnade precis på The libertines - music when the lights are out. Det är en jättefin känsla. Nu tänkte jag ta mig en Aphex twin - girl boy song. Tycker det passar kvällen bra. hihi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Radiohead - Punchdrunk Lovesick Singalong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Marcel Woodes - Advanced Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Styrofoam - Couches In Alleys (Ft. Ben Gibbard) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Sonata nr 14, C# moll, op 27 av Beethoven Pianist: Dubravka Tomsic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Jan Johansson - Visa från Utanmyra 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Viktoria Tolstoy - Summer Calling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Les Jumeaux - Miracle Road Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Viktoria Tolstoy - Summer Calling En gång till 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 (redigerat) Thomas krome - Untitled (alla låtar på den skivan har inget namn verkar de som) (konstig meningsbyggnad jag nyss gjorde...) En annan sådan... Redigerat 13 januari 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
c2k6 Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Buckshot Lefonque - The Black Widow Blues Webradio på http://www.etherbeat.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 John Mayer - Neon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 januari 2006 Dela Postat 13 januari 2006 Mats & Morgan - Kintörnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.