Pazo Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Freemasons - Love on my mind Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 sting - until (live) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Kent - Gravitation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Kent - 10 minuter (för mig själv) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Mary Celeste - The Spider http://go.to/maryceleste Ett av mina favoritband... tyvärr så dog bandet i somras 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Jag spela i samma band som Andreas ett tag. Han är grym! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Jag spela i samma band som Andreas ett tag. Han är grym! 🙂 😲 Haha... ok Jo, han verkar vara duktig. Är inte så bra på att säga hur duktig en gitarrist är, men han verkar ha koll på helheten oftast 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Jag spela i samma band som Andreas ett tag. Han är grym! 🙂 😲 Haha... ok Jo, han verkar vara duktig. Är inte så bra på att säga hur duktig en gitarrist är, men han verkar ha koll på helheten oftast 😕 Absolut! Det är synd att vi inte kör längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 back on track-patrick bunton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 I was made for loving you - KISS live med symfoniorkester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Jag spela i samma band som Andreas ett tag. Han är grym! 🙂 😄 Haha... ok Jo, han verkar vara duktig. Är inte så bra på att säga hur duktig en gitarrist är, men han verkar ha koll på helheten oftast 😆 Absolut! Det är synd att vi inte kör längre. Vi har visst hamnat lite OT, men nu när vi redan har börjat kan vi lika gärna fortsätta 😆🙂 Hur kommer det sig att ni har spelat ihop? Vimmerby o Linköping, det är väl i alla fall en 8-9 mil emellan? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 mailman-soundgarden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 Jag vet inte vad jag ska namnge den. men det är iaf en egen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 11 januari 2006 Dela Postat 11 januari 2006 4th of july - soundgarden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Dedacia - Feel feel Real Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Us and Them - Pink Floyd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Mary Celeste - Lightning never strikes same place twice Jag spela i samma band som Andreas ett tag. Han är grym! 😆 😆 Haha... ok Jo, han verkar vara duktig. Är inte så bra på att säga hur duktig en gitarrist är, men han verkar ha koll på helheten oftast 🙂 Absolut! Det är synd att vi inte kör längre. Vi har visst hamnat lite OT, men nu när vi redan har börjat kan vi lika gärna fortsätta 🙂😆 Hur kommer det sig att ni har spelat ihop? Vimmerby o Linköping, det är väl i alla fall en 8-9 mil emellan? 😄 Jo, "mitt" band Diecco, repar i Linköping, för alla som jag spelar med bor där. Det är ca 10 mil och jag kör mellan Vimmerby och Linköping varje gång. Andreas var med ett tag. Enkelt va? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag instämmer. Det är inte jobbigt att åka mellan Vimmerby och Linköping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jag instämmer. Det är inte jobbigt att åka mellan Vimmerby och Linköping Nope, det är det inte. Speciellt inte om man gillar att repa, vilket är en klar förutsättning för att för att åka 10 mil. (cirkelargument?) Lyssnar just nu på: Rage against - vet ej, det är en kollega som spelar. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Elvis - If I can dream (från '68 comeback special) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Dwele - I Think I Love You Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Holy Diver - DIO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 kent - flen/paris igen, för den är så jäkla bra!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Guyver - Trapped Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Chromeo - Me & My Man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Jovanotti - Morirò d'amore 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 Gitarronani 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 en låt jag sj har gjort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
beat mastern Postat 12 januari 2006 Dela Postat 12 januari 2006 kent-dom andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.