Linus Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Chicane - Empires Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 John Mayer - Your Body Is A Wonderland 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 BT - Somnambulist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Slipknot - The Blister Exists Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Dela Postat 7 januari 2006 Ett eget litet arr på Chameleon 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Viktoria Tolstoy - Summer Calling 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Bruce Hornsby - That's the way it is Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Billy Idol - White wedding Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Pixies - Debaser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Metallica - Wherever i may roam - S&M versionen. S&M = Världens bästa skiva! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Metallica - Wherever i may roam - S&M versionen. S&M = Världens bästa skiva! 😛 Ja S&M är inte dålig den, dock saknar jag ett par låtar, The Struggle Within och Through The Never 🙂 själv lyssnar jag just nu på Rage Against the Machine - Wake Up. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Jag har sagt det förr, och jag säger det igen 🙂Just nu är det tyst. Ingen musik eller nåt ljud whatsoever. Ibland måste man vila öronen också. 😛 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arin (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Jag "hör" och ser på simpsons. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Moog Cookbook - Black Hole Sun 😄 Comin' up... Ladytron - Playgirl TSOOL - Side Effects Briskeby - Propaganda John Barry - Thunderball Suite (the name is Bond...James Bond ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Joel Mull - Fosil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Saigon Sickness - Suicide Pact Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Newsec Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Creed Grymt bra band! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 8 januari 2006 Dela Postat 8 januari 2006 Satte precis på Dj Tiest - Magik 7 Live in Los Angeles. Är på låt 1 som är : The Auranaut - People want to be needed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Stevie Ray Vaughan - Tightrope Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Jag har sagt det förr, och jag säger det igen 😄Just nu är det tyst. Ingen musik eller nåt ljud whatsoever. Ibland måste man vila öronen också. 😉 🙂 😮😄🥰🙂😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Shyboy - David Lee Roth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Green day - Holiday Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Koji Kondo - Spökhuslåten från Super Mario World Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Någon svensk visa. Vet ej vad den heter. Sketbra iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Vykort från Rio - Charta 77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Balance 005 James Holden. Bästa EDM skivan man kan ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Någon svensk visa. Vet ej vad den heter. Sketbra iaf. 😛 Bara för att du säger visa så måste jag nu lyssna på Jan Johansson's låt Visa från Utanmyra 😛 .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Depeche Mode - Shake the disease Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 O.S.I - The New Math (What He Said) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rdny Postat 9 januari 2006 Dela Postat 9 januari 2006 Leiah - Cover/discover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.