Cloudsurfer Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Andy Farley - Time to get Down Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Firewall - Kilimanjaro (Lange mix) "Gammal" Goding 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Amy Diamond - Shooting Star 🙂 (nästa i Playlisten är: Delta Goodrem - Lost Without You) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 I am the sun - Flower Kings Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 John Mayer - Your body is a wonderland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 The Beholder and The Balistic - Decibel Anthem(Max Enforcer Remix) Nästa blir Dirt Devils - The Drill(Lisa Pin-Up Remix) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 The Mars Volta - This apparatus must be unearth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 (redigerat) Fisk Jubilee Singers - Joshua fit the battle Där kan vi snacka stämsång! Redigerat 5 oktober 2005 av claypool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 5 oktober 2005 Dela Postat 5 oktober 2005 Soggy bottom boys featuring Dan Tyminski - I am a man of constant sorrow (radio version). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Mellow - Shinda Shima... nej nu bytte den, Butthole Surfers - Lady Sniff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Magnetic Fields - I Don't Wanna Get Over You Bra låt! Magnetic Fields är toppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 (redigerat) Jag lyssnar på Why? - Rubber Traits. Typ världens finaste poplåt (just nu, jag hittar någon annan om en vecka 😉 ) Redigerat 6 oktober 2005 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 world falls away - seether Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Magnetic Fields - I Don't Wanna Get Over You Bra låt! Magnetic Fields är toppen. Ja fast jäkligt ojämna. Fast har man alla tre "69 Lovesongs"-skivorna finns det en del att välja på iofs. Idag kör jag Ravonettes non-stop. Det är klart att man har alla tre, annars har man missat något. De såldes ju dessutom aldrig som enstaka skivor i Sverige - bara i USA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Herbie Hancock - stitched up feat. John Mayer Måste få fatt i lite John Mayer.. Han sjunger ju tokbra.. Är hans egna plattor bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 At the drive in - One armed scissor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Just for one day - Erica Ohlson Vår bästa (Bernie och min) låt till den förbannade festivalen. Klarade inte ens tusen-strecket. Dricker lite whisky också så den låter ju jättebra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Laura Pausini - Angeli Nel Blu 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 In Flames - Like you better Dead(live at sticky fingers) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 6 oktober 2005 Dela Postat 6 oktober 2005 Yngve Stoor - sjömansjul på hawai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Mott the hoople - Roll away the stone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 (redigerat) Neko - Your browser does not support the HTML5 audio tag för att se om jag gillar dagens skapelse. Redigerat 7 oktober 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iHz Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Just nu lyssnar jag på mina gamla Infected Mushroom-skivor. Vad länge sen det var nu. Just nu dunkar Horus The Chorus i lurarna. Men Infected Mushroom är ju så jävla bra så det är inte sant. Inte bara musikaliskt - även rent tekniskt! Om man lyssnar till detaljerna hör man vad genomarbetade låtarna är! Whatever... Hare bra! //iHz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Jethro Tull:Inspiration. Från Stand-up. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Neko - Your browser does not support the HTML5 audio tag för att se om jag gillar dagens skapelse. Tungt! 🙂 Den första minuten bygger upp förväntningarna. Ett break där och släpp sedan lös allt du har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 7 oktober 2005 Dela Postat 7 oktober 2005 Largot ur Xerxes av Georg F Händel - Opening theme from Band of brothers av Michael Kamen Man får vissa misstankar.................... Men va fan...Händel va bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Neko - Your browser does not support the HTML5 audio tag för att se om jag gillar dagens skapelse. Tungt! 😏 Den första minuten bygger upp förväntningarna. Ett break där och släpp sedan lös allt du har! Tackar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Pixies - Broken Face Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Sex pistols - Bodies Måste skriva in den som den bästa jag hört.......också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 oktober 2005 Dela Postat 8 oktober 2005 Mount Sims - How We Do Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.