Neko Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Ingen alls! 😱 Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Pellesnusk - Noughty little Girl (Ricardo Jose Remix) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Ingen alls! Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 😳 Populär låt det där - jag med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Ingen alls! Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 😳 Populär låt det där - jag med! samma 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Apostle of hustle - Folkloric Feel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Ingen alls! Vilket sammanträffande. Den lyssnar jag också på! 😳 Populär låt det där - jag med! samma 😮 Börjar tröttna på den dock, så nu lyssnar jag på: Squarepusher - Tetra-Sync Så makalöst bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Squarepusher - Tetra-Sync Så makalöst bra. Appropå det. Fick du tag i "Iambic 5 poetry" nån gång? Den är ju riktigt skön! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Squarepusher - Tetra-Sync Så makalöst bra. Appropå det. Fick du tag i "Iambic 5 poetry" nån gång? Den är ju riktigt skön! Nix, fick aldrig tag i den. Har kollat runt lite men inte hittat den. Och iTunes Music Store har den inte heller, så där kan jag inte få höra de första 30 sekunderna. Blir väl till att kila ner till Pet Sounds nån dag för att se om de har skivan inne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 För din skull only bläddrade jag igenom hela warps förfärliga webbkatalog och hittade det här. Klicka på 'audio'-knappen till höger om låttiteln så kan du lyssna igenom hela låten i klipp om 30 sek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 För din skull only bläddrade jag igenom hela warps förfärliga webbkatalog och hittade det här. Klicka på 'audio'-knappen till höger om låttiteln så kan du lyssna igenom hela låten i klipp om 30 sek. Åh, tack! *hämtar hörlurarna* Det här låter ju jättebra. Jag har aldrig orkat ta itu med warps websida, den är rätt opraktiskt strukturerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 19 september 2005 Dela Postat 19 september 2005 Creep - Radiohead Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Pellesnusk - Noughty little Girl (Ricardo Jose Remix) 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 The trooper - Iron Maiden.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Dream Theater - Fatal Tragedy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 At the drive in - Rolodex propaganda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Pellesnusk - Noughty little Girl (Ricardo Jose Remix) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Killercat Postat 20 september 2005 Dela Postat 20 september 2005 Everything... - Phoenix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2005 Dela Postat 21 september 2005 Christian Kleine - Crystal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 21 september 2005 Dela Postat 21 september 2005 En egen komposition Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 21 september 2005 Dela Postat 21 september 2005 Billy Idol - Dancing With Myself Vilken jävla dänga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Killercat Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 outkast - the way you move Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Azzido Da Bass - Dooms Night Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Min tinnitus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Corduroy Utd - Details På indie.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Enya - Orinoco flow Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 The Mars Volta - L'via L'viaquez Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMikrofon Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Jokkmocks Jocke - Gulligullan 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Electric Light Orchestra - Don't Bring Me Down Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Mark Otten - tranquility (Markus Shulz Coldharbour mux) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
april second Postat 25 september 2005 Dela Postat 25 september 2005 Sufjan Stevens - Chicago Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.